همایش «فرهنگ شهرت: تحولات هنر، رسانه و جامعه» برگزار می‌شود
کد خبر: 4198105
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

همایش «فرهنگ شهرت: تحولات هنر، رسانه و جامعه» برگزار می‌شود

نخستین همایش علمی «فرهنگ شهرت: تحولات هنر، رسانه و جامعه» به همت معاونت پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

همایش «فرهنگ شهرت: تحولات هنر، رسانه و جامعه» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ نخستین همایش علمی «فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه» به همت معاونت پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با همکاری پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی را در سطح ملی برگزار می‌شود.

این همایش اهدافی چون گسترش مطالعات شهرت، سلبریتی و هواداری در نسبت با جامعه ایرانی - اسلامی در ابعاد مختلف نظری، فرهنگی، اجتماعی و سیاستگذاری و همچنین تعمیق مطالعات این حوزه نوظهور رسانه‌ای - اجتماعی را دنبال می‌کند.

محور‌های اصلی همایش «رسانه‌های جمعی و فرهنگ شهرت»، «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ و شهرت»، «هنر و فرهنگ شهرت»، «سیاستگذاری سلبریتی‌ها و فرهنگ شهرت»، «سواد رسانه‌ای و فرهنگ شهرت»، «گروه‌های جنسیتی و نسلی و شهرت»، «مرجعیت فکری و رفتاری سلبریتی»، «فرهنگ هواداری» و «دین و شهرت» است.

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده آثار پژوهشی خود را تا ۳۱ فروردین و مقالات خود را تا ۳۱ مرداد به ایمیل همایش به آدرس clconf@ut.ac.ir ارسال کنند. مراسم اختتامیه این همایش، ۱۵ مهر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha