حضور مدیر قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در نشست سراسری مدیران قرآنی
کد خبر: 4200140
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

حضور مدیر قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در نشست سراسری مدیران قرآنی

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی با اشاره به برگزاری سی و هفتمنی نشست سراسری مدیران قرآنی تبلیغات اسلامی، گفت: با حضور در این نشست برنامه‌های ماه مبارک رمضان و طرح ملی «مستورا» بررسی خواهد شد.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: سی و هفتمین نشست سراسری مدیران قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی ۲۸ تا ۳۰ بهمن به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور در این نشست به اهداف این گردهمایی سراسری اشاره کرد و افزود: بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی و ابلاغی در شش ماه دوم سال‌جاری همچنین فعالیت‌ها و ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده ماه مبارک رمضان و طرح ملی «مستورا» از موضوعاتی است که در این نشست به آن پرداخته خواهد شد.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: رصد و بررسی فعالیت‌های قرآنی استانی، فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی همچنین پرداختن به فعالیت‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از دیگر این موضوعات است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان با اشاره به طرح‌های حفظ عمومی و تخصصی قرآن کریم که دو موضوع محوری این نشست است، افزود: در استان کرمانشاه طرح‌های مذکور به شیوه تخصصی و با کمک مؤسسات بدان پرداخته‌ شده است.

انتهای پیام
captcha