برگزاری مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه سوادآموزان خراسان‌رضوی
کد خبر: 4207461
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

برگزاری مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه سوادآموزان خراسان‌رضوی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه سوادآموزان استان خبر داد.

قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، زهرا شوشتری، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین سوادآموزان، تقویت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین سوادآموزان، مسابقه قرآنی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان دوره‌های سواد، تحکیم و انتقال از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقات در سه سطح شامل حفظ ۱۰ سوره از جزء سی‌ ام، حفظ ۲۰ سوره از جزء سی ام و حفظ کامل جزء سی ام قرآن برگزار می‌شود.

شوشتری بیان کرد: سطح یک مسابقه شامل سوره‌های اخلاص، فلق، ناس، نصر، مسد، قریش، کوثر، عصر، فیل و قدر، سطح دو شامل سوره‌های سطح یک به همراه سوره‌های کافرون، ماعون، تکاثر، زلزله، بینه، تین، شرح، همزه، قارعه و ضحی و در سطح سه نیز همه سورهای جزء سی‌ام است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرآیند اطلاع‌رسانی و توجیه سوادآموزان، برگزاری مسابقه و اعلام نتایج توسط گروه‌های ارزیابی بررسی شده و نفرات برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha