آغاز به کار نمایشگاه قرآنی کرمانشاه از امروز
کد خبر: 4208484
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱

آغاز به کار نمایشگاه قرآنی کرمانشاه از امروز

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه از عصر امروز ۱۶ فروردین خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ۹ صبح تا ۹ شب در دو نوبت صبح و عصر فعال خواهد بود.

محسن کرمیان رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: آئین افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه که قرار بود صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح برگزار شود با تأخیر از ساعت ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در پارک شاهد با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با غرفه‌های متنوع و مختلف قرآنی همچون کتاب، هنر‌های تجسمی، بازی و سرگرمی، کرسی‌های تلاوت و کارگاه‌های سبک زندگی پذیرای علاقه‌مندان است.

کرمیان گفت: این نمایشگاه با شعار «می‌خوانمت» تا ۲۰ فروردین دایر است و در ایام برپایی نمایشگاه علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های متنوع و متعددی را با حضور هنرمندان و قاریان استانی و ملی شاهد باشند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان افزود: برپایی محافل شعر و ادب، نمایش خلاق و نمایشگاه آثار قرآنی و کرسی‌های تلاوت مردمی قرآن تنها گوشه‌ای از برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha