استاندار مرکزی از پاسخ کوبنده سپاه به جنایات اسرائیل تقدیر کرد
کد خبر: 4210526
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

استاندار مرکزی از پاسخ کوبنده سپاه به جنایات اسرائیل تقدیر کرد

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، با صدور پیامی از پاسخ کوبنده و مقتدرانه‌ سپاه پاسداران به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی تقدیر کرد و گفت: هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس کنیم، آن‌جا میدان عمل ما است.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، با صدور پیامی از پاسخ کوبنده و مقتدرانه‌ سپاه پاسداران به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی تقدیر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عملیات‌ گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تحقق «وعده صادق» فرمانده معظم کل قوا و پاسخی محکم به شرارت‌های رژیم خبیث صهیونیستی بود بار دیگر اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه منطقه‌ای آنان را آشفته ساخت.

عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با هر آنچه امنیت و منافع ملی ایران عزیز را به خطر بیندازد، پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی رژِیم کودکش و دنباله‌های حقیر و تروریست‌های زبون که توطئه و خدشه به منافع جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.

اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی، موجب خشنودی و شادی دل‌های مؤمنان و آزادگان سراسر عالم و آحاد ملت ایران شد و نشان داد این نهاد مقدس در اهتمام به آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» به خوبی ادای تکلیف می‌کند.

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در پاسخ به جنایات و تجاوزرات مکرر رژیم خبیث اسرائیل و در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در منشور ملل متحد صورت گرفت و جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی، تردیدی نخواهد داشت.

صهیونیست‌ها و دولت تروریست آمریکا بدانند برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است و هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس کنیم آن‌جا میدان عمل ما است؛ لذا اینگونه اقدامات اقتدارآفرین تا گرفتن انتقام آخرین قطره خون شهیدان ادامه خواهد داشت و باذن الله و در آینده‌ای نزدیک نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش را در سراسر عالم جشن خواهیم گرفت».

انتهای پیام
captcha