دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین معارف اسلامی است
کد خبر: 4212694
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
نماینده ولی فقیه در سمنان:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین معارف اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت خوبی برای تبیین معارف اسلامی است، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال باید بر روی جشن‌های میلاد حضرت معصومه(س) و مشارکت زنان و دختران متمرکز شود.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، هشتم اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت «دهه کرامت» با بیان اینکه این دهه فرصت مناسبی برای تبیین معارف اسلامی و پشتیبانی فرهنگی از طرح «نور» است، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال باید بر روی جشن‌های میلاد حضرت معصومه(س) و مشارکت زنان و دختران متمرکز شود.

وی با اشاره به منزلت حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: در زیارت‌نامه این بانوی بزرگوار می‌خوانیم «السَّلاَمُ عَلَیْکِ عَرَّفَ اللَّهُ بَیْنَنَا وَ بَیْنَکُمْ فِی الْجَنَّهِ» سلام بر تو باد، خدا بین ما و شما خاندان عصمت در بهشت ابد رابطه برقرار دارد. طلب زیارت اهل بیت(ع) در بهشت نقطه برجسته زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) است. همچنین طلب شفاعت از آن بانوی بزرگوار در بهشت از دیگر نقاط برجسته این زیارت‌نامه است.

امام جمعه سمنان بر برنامه‌ریزی دقیق برای تبیین و تبلیغ معارف رضوی در دهه کرامت تأکید کرد و گفت: برکات سفره پرفیض حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بسیار بیشتر از سایر مناسبت‌هاست که در این راستا باید از این فرصت بهره بیشتری بگیریم.

مطیعی با بیان اینکه آحاد ملت ایران با هر سلیقه‌ای ارادت ویژه‌ای به ساحت نورانی امام رضا(ع) دارند، یادآور شد: فرهنگ ناب رضوی باید به‌طور ویژه برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل‌ جوان تبیین شود.

انتهای پیام
captcha