زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی رسالت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4212710
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان:

زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی رسالت انقلاب اسلامی است

منصور شوقانی گفت: انقلاب اسلامی مأموریت و رسالت خود را با حرکت ایمان و اعتقاد برای زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی در جهان دارد.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، هشتم اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری گفت: خداوند به همه ما این فرصت را داده تا بتوانیم در این جایگاه به بیان جایگاه احکام الهی و اسلامی و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی بپردازیم و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی این مأموریت و رسالت را با حرکت ایمان و اعتقاد برای زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی در این جهان پهناور دارد و امیدواریم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت و پاسدار خوبی برای حرم علوی و فاطمی باشیم.

حجت‌الاسلام‌ سیدمحسن‌ حسینی‌دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه سمنان نیز اهمیت ترویج گفتمان و اندیشه‌های شهید مطهری را یکی از رسالت‌های مهم مجموعه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه و بسیج برشمرد.

یادآور می‌شود، در این همایش که به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، از مسئولان، فرماندهان و مربیان فعال و برتر در حوزه تعلیم و تعمیق معارف بصیرتی و دینی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha