کارگران جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند
کد خبر: 4212849
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
فرمانده سپاه عاشورا:

کارگران جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند

سردار عباسقلی‌زاده، کارگران را جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این انقلاب مدیون غیورمردان و ایثارگرانی است که با تمام وجود در تمامی عرصه‌ها برای کشور جانفشانی کردند.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجانشرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، نهم اردیبهشت‌ماه، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید کارگر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کارگران مایه اقتدار نظام اسلامی ما هستند گفت: خدا را به جهت نظام انقلاب اسلامی شاکریم که مدافع مظلومین جهان است و در مقابل دشمنان و ظالمان زمان ایستاده است.

وی کارگران را جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: این انقلاب مدیون غیورمردان و ایثارگرانی است که با تمام وجود در تمامی عرصه‌ها برای کشور جانفشانی کردند.

عباسقلیزاده، با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی مایه مباهات کشور است؛ چرا که در ایجاد وحدت اسلامی همیشه سردمدار و پیشرو بوده، تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری آذربایجان‌سرقی در جهادتبیین و سایر بخش‌ها پیشگام بوده و دشمنان انقلاب را مایوس کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: امروز دشمنان ما اعتراف می‌کنند که ما برترین قدرت و تعیین کننده‌ترین کشور دنیا هستیم و این افتخار نصیب مردم ایران اسلامی است که در همه عرصه‌ها حاضر بوده و مایه افتخار کشور هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ما در چهل و پنج سال گذشته علیه انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را اجرا کردند، اما با رهنمود دهای امامین انقلاب و مردم بصیرو اگاهمان همیشه نقشه هایشان را نقش بر آب کردیم.

انتهای پیام
captcha