نفرات برتر پانزدهمين المپياد بين‌المللی قرآن و حديث معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه قم، در اين دوره از المپياد كه با حضور بيش از چهار هزار نفر از 62 مليت در 24 رشته و سه بخش برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمين «محمدعلی رضايی اصفهانی» و «علوی‌مهر» به ترتيب در نگارش تفسير مهر و مبانی تفسير از نگاه استاد مطهری حايز رتبه اول شدند.
در بخش كتاب، «محمدعارف صداقت»، در پايان‌نامه «محمدعارف قزلباش»، در مقاله‌نويسی، «محمد امينی»، در طرح تدريس قرائت و مفاهيم، «سيدعبدالله دانش» و در نرم‌افزار «محمد حبيبی»، حايز رتبه‌های ممتاز شدند.
در رشته سايت و وبلاگ «محمدجواد يعقوبی»، در بخش كتبی استادان، «جعفر مومنی شيخانی» و «هادی كمال عزت»، در مفاهيم جزء 29 قرآن، «آصف علی»، در تفسير موضوعی «راضيه قنبری»، در حفظ سه جزء «ساجده زرگوش»، در نهج‌البلاغه «فاطمه موسوی»، در صحيفه سجاديه «سكينه نوروزی» و در رشته حديث «عاليه رضايی» رتبه‌های اول را به دست آوردند.
در بخش شفاهی و در رشته قرائت «مرتضی علوی»، «محمداسحاق احدی» و «محمد محمد» رتبه‌های ممتاز را كسب كردند.
در رشته ترتيل «سيدحسن حسينی»، «محمد افضل ايمانی» و «محمد الكويتی» رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند؛ در رشته حفظ كل قرآن كريم «محمدامير توحيدی»، «عليجان احسانی» و «ميرزاء‌الدين» رتبه‌های اول تا سوم را كسب كردند.
همچنين در رشته حفظ 15 جزء، «سيدحسين حسينی» و «سيدمحمد غفاری» حايز رتبه‌های دوم و سوم شدند و همچنين «كريم محسنی» در اذان اول شد و گروه تواشيح «كوثر النبی» رتبه ممتاز تواشيح انتخاب شد.
مرحله نهايی بخش شفاهی المپياد همچنين افتتاحيه و اختتاميه اين دوره در مجتمع فرهنگی اهل البيت(ع) وابسته به آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) قم برگزار شد.