حوزه و دانشگاه دو نهاد زیربنایی معماری و استحکام نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 1341354
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
آیت‌الله صفایی بوشهری:

حوزه و دانشگاه دو نهاد زیربنایی معماری و استحکام نظام جمهوری اسلامی است

گروه خبرنگاران فتخاری/حامد فکوری: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: حوزه و دانشگاه دو نهاد زیربنایی برای معماری و استحکام نظام جمهوری اسلامی است.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهربا اشاره با دیدار اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری اظهار کرد: لازم است اصحاب فرهنگ، مدیران، برنامه‌ریزان و تلاش‌گران در این عرصه به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه کنند و در اجرای آن متعهد و کوشا باشند.



نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و اما‌م‌جمعه بوشهر، ادامه داد و  افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی بهترین و عالی‌ترین مرکز فرهنگی کشور است که به دست امام راحل(ره) پایه‌گذاری شده است و لازم است تمام مدیران اجرایی تصمیمات این شورا را اجرایی کنند.



وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز پژوهش (25 آذرماه) این روز را گرامی داشته و از تمامی مسئولان خواست تا حمایت جدی از مقوله پژوهش داشته باشند و از همان ابتدا روح تحقیق و پژوهشگری را در دانش‌آموزان ایجاد کنند.



نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه با یادآوری روز چهارشنبه به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت این روز افزود: حوزه و دانشگاه دو نهاد زیربنایی برای معماری و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید در کنار هم، مکمل هم برای ساختارسازی معرفتی و نظری و سپس مدیریتی نظام باشند.



اما‌م‌جمعه بوشهر، ضمن تبریک به استاندار جدید و قدردانی از استاندار و مدیران سابق استان عنوان کرد: امیدوارم مسئولان استان با برنامه‌ریزی مدیریتی، وفاق و همدلی و ولایت‌مداری بتوانند به این استان و مردم آن خدمت کنند.



خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه تصریح کرد: استان بوشهر با ظرفیت‌های موجود از قبیل نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه اتمی، گمرکات و بنادر و تجارت، باید استان اول در عرصه عمرانی و فرهنگی باشد.



صفایی بوشهری با توصیه به مسئولان استانی برای تلاش در جهت خدمت به مردم این استان خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر مردمی بی‌نظیر در طول تاریخ هستند و در زمان هشت سال دفاع مقدس که کشور مورد تهاجم دشمنان واقع شد از خود رشادت‌های فراوانی نشان دادند.



این استاد درس خارج و اخلاق در قرآن کریم در ادامه تصریح کرد: مردم بوشهر زبان مطالبه‌گری و اعتراض نسبت به مسئولان ندارند و مسئولان نیز باید قدردان و خدمتگزار این مردم باشند.



امام‌جمعه بوشهر در پایان با بیان اینکه مردم بوشهر زبان مطالبه‌گری و اعتراض نسبت به مسئولان ندارند و مسئولان نیز باید قدردان و خدمتگزار این مردم باشند، افزود: نباید با وجود این همه امکانات و این جمعیت کم در استان، بیکاری و عدم توسعه یافتگی شهری وجود داشته باشد.

captcha