حرمت‌شکنی در نظام جمهوری اسلامی جایز نیست
کد خبر: 1367426
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
نماینده ولی فقیه شهرضا:

حرمت‌شکنی در نظام جمهوری اسلامی جایز نیست

خبرنگاران افتخاری/ یدالله شاهچراغی: نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شهرستان شهرضا در نشست وحدت و هم‌افزایی مسئولان این شهرستان اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی هیچ‌کس نباید حرمت‌‌شکنی کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شهرستان شهرضا در نشست وحدت و هم‌افزایی مسئولان این شهرستان اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی هیچ‌کس نباید حرمت‌شکنی کند. مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است و این امانت‌ها حاصل زحمات امام راحل(ره) و خون شهدا و زحمات رزمندگان و جانبازان و ایثارگران است.

وی افزود: ما وقتی وارد مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت به جامعه شدیم، دیگر خودمان مطرح نیستیم و تمام زمان و اوقاتمان وقف نظام جمهوری اسلامی است.

یعقوبی خطاب به مسئولان اظهار کرد: اجازه ندهیم نقاط ضعف افراد بازگو شود و مسائل و اختلافات را کنار گذاشته و همه به رشد و شکوفایی شهر اهتمام  بورزیم.

وی در ادامه تقویت وحدت و انسجام ملی و امیدآفرینی به آینده نظام اسلامی را از اصلی‌ترین اصول انقلاب دانست و تصریح کرد: باید به این اصل مهم توجه شایانی شود.

امام‌جمعه شهرضا رشد و شکوفایی شهرستان را در سایه حفظ وحدت از مسئولان خواستار شد و گفت: یکی ازمهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان خدمت‌رسانی به جامعه و کوشش در جهت آبادانی شهرستان باشد.  

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرضا روابط عمومی بالا را یکی از شاخصه‌های مهم خادمان نظام ذکر کرد و افزود: روابط عمومی بالا حرف اول را می‌زند و باید این خصیصه در وجود مسئولان زبانزد جامعه باشد.

در ادامه این نشست، محمد هویدا، شهردار شهرضا طی سخنانی ضمن تشکر از رهنمودهای امام‌جمعه شهرضا اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد ظهور آثار و برکات این نشست در جهت رشد و تعالی شهری باشیم.

هویدا با اشاره به اینکه وجود اختلاف نظر در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی امر متداولی است، بیان کرد: در حال حاضر باید با بررسی مشکلات و نارسایی‌های موجود در حوزه‌های مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرضا فعالیت کنیم و در این مورد باید از نظرات و پیشنهادات سایر متخصصان امر استفاده لازم را داشته باشیم.

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه نوسازی و به‌سازی معابر عمومی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری شهرضا به‌شمار می‌رود، اذعان کرد: وجود بیش از 500 هزار متر مربع معبر خاکی در شهر شهرضا یک معضل بزرگ است و بر همین اساس نسبت به تدوین سیاست‌های تشویقی جهت مشارکت عمومی در نوسازی معابر عمومی اقدام شده است.

captcha