عمل به آرمان‌های انقلاب، عامل سربلندی نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 1369789
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
همتی:

عمل به آرمان‌های انقلاب، عامل سربلندی نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: آنچه که باعث موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی با گذشت 35 سال از زمان پیروزی انقلاب شده، عمل کردن به شعارها و آرمان‌های انقلاب بوده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمد همتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شب گذشته، 12 بهمن در جمع نمازگزاران یکی از محلات شیراز با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی در دنیا قابل مقایسه نیست زیرا این راهی را که مردم طی کردند، راه دین بوده است.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه افزود: آنچه که باعث موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی با گذشت 35 سال از زمان پیروزی انقلاب شده، عمل کردن به شعارها و آرمان‌های انقلاب بوده است.



وی خاطرنشان کرد: در گذشته پنج ابرقدرت دنیا برای ما تعیین تکلیف می‌کردند ولی امروز می‌دانند که هیچ معادله‌ای در جهان بدون جمهوری اسلامی، قابل حل نیست.



همتی با اشاره به وجود بیش از یک هزار کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در فارس، مساجد را پایه های اصلی انقلاب خواند و افزود: انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد.



مدیرکل ارشاد فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تقویت دینی با سیستم پلیسی انجام نمی‌شود، تأکید کرد: باید جوانان را بیش از گذشته با دین و احکام آشنا کرد تا خودشان راه درست را تشخیص دهند و نحوه استفاده کردن از تکنولوژی را انتخاب کنند.



وی افزود: امروز بیش از سه هزار شبکه ماهواره‌ای در ایران قابل دسترس است که به‌طور مستقیم سبک زندگی ما را هدف قرار داده‌اند بنابراین باید بیش از گذشته مراقب بود.

captcha