مأیوس کردن مردم، مهم‌ترین نقشه دشمنان نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 1382448
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
خازن:

مأیوس کردن مردم، مهم‌ترین نقشه دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی:‌ سرپرست فرمانداری خرامه مهم‌ترین توطئه‌های دشمن را دلسرد کردن و ناامید کردن مردم عنوان کرد و افزود: دشمن به همین منظور تمام تحریم‌های اقتصادی را در برنامه خود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احسان خازن، سرپرست فرمانداری خرامه امروز، 12 اسفند در مراسم بازدید از قبور گلزار شهدای این شهرستان گفت: تمام تلاش دشمن، جدا کردن مردم ایران از آرمان‌های نظام و ولی فقیه است که اعتقاد راسخ و قلبی مردم ولایتمدار ایران و تبعیت مردم ولایت‌مدار از رهبر معظم انقلاب موجب شده تا هیچ‌گاه دشمنان به اهداف خود نرسند.

وی مهم‌ترین توطئه‌های دشمن را دلسرد کردن و ناامید کردن مردم عنوان کرد و افزود: تمام تحریم‌های اقتصادی به همین منظور در برنامه دشمن است و ما مسئولان باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و ادامه دادن راه شهدا تمام توطئه‌های دشمن را در هم شکنیم.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه خرامه نیز در این مراسم با اشاره به معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان گفت: والاترین مرتبه معارفه در محضر شهدا است.

وی اظهار کرد: شهدا زنده بوده و در تمامی اوامر منشأ اثر و تأثیرگذار هستند، شهدا به ما کمک می‌کنند که خدمتگزار مردم باشیم؛ چرا که بهترین عبادت خدمت به مردم است.

captcha