اقتصاد مقاومتی، مهم‌ترین راهکار ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 1386542
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
حجت‌الاسلام نکونام:

اقتصاد مقاومتی، مهم‌ترین راهکار ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین راهکار ماندگاری نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: به یقین اقتصاد مقاومتی دشمن‌شکن و پایدار ‌است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز، 21 اسفند در کلاس معارف مدیران ارشد این استان، با اشاره به این‌که تا ایمان در وجود انسان مستقر نشود، ایمان واقعی نیست، اظهار کرد: یکی از لوازم نهادینه شدن ایمان نیز، صدق در ایمان است و تا زمانی‌که ایمان با صداقت همراه نباشد، نمی‌تواند انسان را به کمال مطلوب برساند.

وی رابطه ایمان و صدق را ناگسستنی دانست و با اشاره به اهمیت این موضوع در روایات و آیات، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اهل یقین، صدق است و بدون شک، ایمان و اعتقاد به خداوند و معاد نیز اگر با صدق همراه نباشد، باوری پوچ است.

حجت‌الاسلام نکونام در ادامه به بحث اقتصاد مقاومتی و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این بحث و ارتباط این امور با صداقت پرداخت و گفت: درک از مسائل روز، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مؤمن صادق است.

وی بحث اقتصاد مقاومتی را که همگان باید به آن توجه کافی داشته باشند را مهم‌ترین مسئله امروز کشور دانست و اظهار کرد: باید همه به فرمان ولی امر مسلمین جهان لبیک بگویند و وارد میدان شوند و در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفتمان‌سازی کنند تا این مهم به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام نکونام، اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین راهکار ماندگاری نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: به یقین اقتصاد مقاومتی دشمن‌شکن و پایدار‌آفرین است.

وی اقتصاد مقاومتی را نقشه راه آینده کشور بیان کرد و گفت: به یقین مطرح کردن این بحث مهم و در این شرایط کشور از طرف رهبر معظم انقلاب برای توجه دادن مردم به تولیدات داخلی و قطع ارتباط با بیگانگان است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به این‌که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همگی از خودمان شروع کنیم، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی باید در اولویت همه دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گیرد و همه نبست به این معنا مؤظفند.

وی، تشکیل اتاق فکر برای برنامه‌ریزی مناسب را از نیازهای امروز اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: تعیین راهکارهای عملیاتی برای تحقق این امر، باید در اولویت برنامه‌های استان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان، سلامت اداری، مبارزه با مفاسد اقتصادی و نظارت قوی بر دستگاه‌های اجرایی را از نیازهای امروز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: بیاییم اراده‌های جمعی خود را به‌کار گیریم و از هر نوع تولید در عرصه‌های مختلف حمایت کنیم تا کشوری پویا در همه مسائل داشته باشیم.

captcha