سپاه پاسداران ضامن حیات مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی است
کد خبر: 1412263
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
امام‌جمعه موقت مه‌ولات:

سپاه پاسداران ضامن حیات مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

خبرنگاران افتخاری/ امیرحسین احمدنیا:‌ امام‌جمعه موقت مه‌ولات در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته پاسدار، گفت: سپاه پاسداران ضامن حیات مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس شاهوردی، امام‌جمعه موقت مه‌ولات در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به همه پاسداران میهن اسلامی به‌ویژه پاسداران این شهرستان اظهار کرد: در 28 حمله عظیمی که در دوران هشت سال دفاع مقدس رخ داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 11 حمله را به تنهایی و هشت حمله دیگر را با مشارکت ارتش مدیریت کرد.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی پس از جنگ تحمیلی نیز در عرصه‌های سازندگی و فرهنگی مشغول خدمت‌رسانی به این مرز و بوم است.

امام‌جمعه موقت مه‌ولات در ادامه با اشاره به ولادت قمر بنی‌هاشم(ع) در چهارم ماه شعبان و روز جانباز، عنوان کرد: جانبازان نماد ایثار، استقامت و دیانت و چراغ‌های فروزان صراط مستقیم هستند.

وی بیان کرد: همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم، کسانی که در دوران جنگ تحمیلی آسایش را بر خود حرام کردند و با رشادت و از خودگذشتگی در جبهه‌های جنگ علیه دشمنان جنگیدند.

شاهوردی به رحلت امام خمینی(ره) در روز 14 خردادماه 1368 اشاره کرد و گفت: بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در واقع پاسداشت فضایل اخلاقی و کرامات انسانی است.

وی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان جانشین امام خمینی(ره) اظهار کرد: عظمت مقام رهبری بر کسی پوشیده نیست و دوست و دشمن اقرار دارند که در زندگی ایشان از ابتدا تاکنون هیچ نقطه سیاهی وجود ندارد.

امام‌جمعه موقت مه‌ولات در پایان از همه مسئولان نظام در هر پست و مقام و با هر گرایش سیاسی تقاضا کرد در همه امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.

captcha