احداث ۳ باب نمازخانه در مدارس ملایر
کد خبر: 1417255
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

احداث ۳ باب نمازخانه در مدارس ملایر

خبرنگاران افتخاری/ امیر فرمائی: از احداث سه باب نمازخانه در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، چهاردولی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از سیاست‌های کاری مجموعه تحت مدیریت خود در راستای سه اصل تکریم ارباب رجوع، حرکت در مسیر قانون و شایسته‌سالاری در انتخاب همکاران سخن گفت.

وی با بیان اینکه سه اصل فوق‌الذکر از آموز‌ه‌های دینی نشأت گرفته شده است، به کاهش 13 درصدی شکایات مردمی از عملکرد آموزش و پرورش و کسب رتبه‌های برتر کنکور، مسابقات قرآن و معارف و المپیادها اشاره کرد و افزود: اگر در مسیر قانون حرکت کنیم، رضایت بالای مردم را به دست خواهیم آورد.

چهاردولی در بخش دیگری از سخنان خود به اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم عدالت در تقسیم امکانات رعایت شود، باید تمام دستگاه‌ها و نهادها تحت مدیریت واحد به مسئله اوقات فراغت دانش‌آموزان بپردازند تا از آسیب‌های احتمالی طی تعطیلی مدارس کاسته شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در ادامه سخنان خود موازی‌کاری ادارات در بحث اوقات فراغت را به صلاح خانواده‌ها که نگران فرزندان خود هستند، ندانست.

چهاردولی از کمک یک میلیارد و یکصد میلیون تومانی خیران به ساخت و ساز مدارس اشاره کرد و ساخت سه باب نمازخانه در مدارس را منشأ خیر و برکت برای آموزش و پرورش دانست.

وی تحصیل 13 هزارو 246 دانش‌آموز در مدارس ویژه شهرستان را کمک بزرگی به رفع ترافیک دانش‌آموزی در بعضی از نقاط شهر دانست و رضایت اولیا از مدارس ویژه‌ای مانند مدارس قرآنی را نشانه اقبال عمومی از تعلیم و تربیت قرآنی خواند و در پایان از اصحاب رسانه به خاطر انعکاس فعالیت‌های آموزش و پرورش قدردانی کرد.

captcha