برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی بر اساس تعالیم خداوند متعال در قرآن اجرا می‌شود
کد خبر: 1435969
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
حجت‌السلام مهدی زین‌الدینی:

برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی بر اساس تعالیم خداوند متعال در قرآن اجرا می‌شود

خبرنگاران افتخاری/ ساسان حق‌شناس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر در جلسه قطب قرآنی این شهرستان گفت: برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس تعالیم خداوند متعال در کتاب الهی قرآن کریم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با  نظارت کارشناسی نماز، قرآن و عترت معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، معاون تبلیغات اسلامی اسلامشهر و معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه تخصصی کارگروه‌های قطب قرآنی شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات مدرسه قرآنی جواد‌الائمه(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌السلام مهدی زین‌الدینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر طی سخنانی با بیان اینکه برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی بر اساس تعالیم خداوند متعال در قرآن اجرا می‌شود، اظهار کرد: بر طبق منویات مقام معظم رهبری باید در تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن که در درک مفاهیم قرآنی نیز برتر باشند کوشا باشیم.

وی بیان کرد: سهم شهرستان اسلامشهر در فعالیت‌های تابستانی به‌عنوان شهر حافظان قرآنی شهرستان‌های استان تهران سه هزار و 500 نفر است که با همکاری آموزش و پرورش در پایان تابستان 93 به این هدف دست خواهیم یافت.

در بخش دیگری از این برنامه، حجت‌الاسلام علی براری، معاون تبلیغات شهرستان اسلامشهر طی سخنانی اظهار کرد: اهمیت و توجه به آیات کتاب الهی فقط در قرائت زیبا خلاصه نمی‌شود بلکه باید در درون ما تحول ایجاد کرده و بر اساس این دگرگونی کلام الهی را در تمامی ابعاد زندگی خود به کار بندیم.

وی در ادامه تصریح کرد  آیات الهی به منزله نور و روشنایی و چراغ راه ما در زندگی بوده و تنها راه صراط مستقیم الهی است که در همگان و به‌ویژه دانش‌آموزان ما باعث پیروزی و موفقیت خواهد شد.

همچنین، سخنران بعدی این جلسه نیز محمدجواد آخوندی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بود که خواستار همکاری هرچه بیشتر سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش در زمینه اعزام روحانیون به واحدهای آموزشی و توجه به برگزاری جلسات گفتمان دینی و استفاده از نظر روحانیون، کارشناسان تعلیم و تربیت، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در ارتباط با مسائل مهم، از جمله برنامه‌های قرآنی، حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی و ... شد.

captcha