همراهی سران استکبار برای گسترش جنایات در غزه
کد خبر: 1437537
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
فرهودی عنوان کرد:

همراهی سران استکبار برای گسترش جنایات در غزه

گروه سیاسی: استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در‌خصوص همراهی سران استکبار برای گسترش جنایات در غزه گفت: جنایتکاران برای مقابله با مسلمانان در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و می‌گویند غزه باید خلع سلاح شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جمعی از دانشگاهیان، جامعه پزشکی خراسان رضوی و همچنین اعضای جهاد دانشگاهی استان روز گذشته، 18 مرداد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مقابل مسجد بیمارستان قائم مشهد تجمع کردند.

در این تجمع، معترضان با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، لا‌اله‌الا‌الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و غزه می‌رزمد اسرائیل می‌لرزد، اعتراض خود را به جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه اعلام داشته و خواستار محکومیت این رژیم ملعون توسط مردم جهان و سازمان‌های بین‌المللی شدند.

در این تجمع، محمود فرهودی، استاد بیماری‌های داخلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان در سخنانی با اشاره به بهانه‌های واهی رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه گفت: آن‌ها به دروغ و در حالی‌که مردم به مسائل حاشیه‌ای همچون جام جهانی فوتبال سرگرم بودند، زمینه جنایت را در فلسطین فراهم کردند.

وی افزود: ما یهود و مسیح و کتاب‌های آسمانی آنان یعنی تورات و انجیل را قبول داریم اما با جنایتکارانی که از این ادیان و کتب آسمانی به‌عنوان وسیله‌ای جهت گسترش استعمار و استکبار استفاده می‌کنند، مخالف هستیم.

فرهودی با بیان جنایت اسرائیل در‌خصوص جوان 14 ساله فلسطینی گفت: جنایتکاران، به جوانی 14 ساله بنزین خوراندند، سپس بدن او را غرق بنزین کرده و او را به آتش می‌کشند و در اطراف او به شادی می‌پردازند، این امر اوج جنایتکاری رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در‌خصوص مسلح شدن مردم کرانه باختری گفت: وقتی ایشان می‌فرمایند: «کرانه باختری نیز باید مسلح شود»، اسرائیل می‌فهمد با چه نیروی عظیم و مسلمانان آزاده‌ای مواجه است که مردانه ایستاده‌اند، به همین دلیل است که آن‌ها در مقطعی به ظاهر عقب‌نشینی کردند.

فرهودی تأکید کرد: ما از همین جا به مادرانی که زینب‌وار ایستاده‌اند و در برابر شهید شدن فرزندانشان مقاومت می‌کنند، می‌گوییم همه ملت ایران به همراه رهبر معظم انقلاب در راه آزادی قدس شریف و نابودی جنایتکاران در کنار شما هستند.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: وقتی مادری، جنازه فرزند خود را می‌بیند و باز‌هم با غرور می‌گوید جان فرزندم فدای اسلام و مسلمانان، یعنی اسلام را خوار و ذلیل نمی‌خواهد.

وی در‌خصوص همراهی سران استکبار در برابر گسترش جنایات در غزه گفت: جنایتکاران برای مقابله با مسلمانان در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و می‌گویند غزه باید خلع سلاح شود، همه دنیا نیز این جنایات را محکوم کردند اما همچنان شاهد سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد هستیم.

فرهودی همچنین سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی را در برابر جنایتکاری‌های اسرائیل و شیطان بزرگ یعنی آمریکا، برگرفته از مفاهیم قرآن کریم عنوان کرد و گفت: به‌واسطه شرافتی که ملت مقاوم  فلسطین برای تمام مسلمانان جهان آفریده‌اند، شعار خود را شعار مردم غزه یعنی مقاومت می‌دانیم.

یادآور می‌شود، در پایان این تجمع نیز بیانیه‌ای درخصوص ضرورت یاری رساندن به مردم غزه و ارسال امکانات و خدمات پزشکی و درمانی قرائت شد.

captcha