مسلمانان با اتحاد حول محور ولايت فقيه، همبستگی خود را حفظ كنند
کد خبر: 1991207
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷

مسلمانان با اتحاد حول محور ولايت فقيه، همبستگی خود را حفظ كنند

گروه سياسی و اجتماعی: خطيب جمعه بيرجند 19 شهريور در خطبه های نماز عيد فطر اين شهرستان گفت: مسلمانان بايد با اتحاد و همدلی حول محور ولايت فقيه، يكدلی و همبستگی خود را حفظ كنند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمين «علی رضايی»، امام جمعه بيرجند با بيان اين مطلب مومنان ونماز گذاران را به تقوای الهی دعوت كرد.
وی ضمن تبريك عيد سعيد فطر به تمام مسلمين، اين روز را شبيه ترين زمان به روز قيامت دانست و اظهار كرد: حضور بی نظير و گسترده مردم در نماز عيد فطر نشان از وحدت عميق در بين مسلمانان دارد.
رضايی تصريح كرد: عيد فطر، عيد اخلاص و پاكيها و روز بخشش گناهان توسط خداوند است و هر كس از نماز عيد فطر برگردد مانند طفلی است كه از مادر زاييده شده است.
امام جمعه بيرجند بر بندگی خدا، وفای به عهد، همدلی و مهربانی با يكديگر و احيای فرهنگ نماز تاكيد كرد.
وی با اشاره به تصميم دشمن برای آتش زدن كتاب آسمانی، گفت: اين تصميم دشمن نشان می دهد كه دشمنان اسلام، نفس های آخر را می كشند و آتش زدن كتاب الهی، زمينه نابودی دشمنان اسلام را فراهم می كند.
حجت الاسلام رضايی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بارها با اقدامات مختلف از جمله ايجاد واقعه 11 سپتامبر خواسته اند بهانه ای برای آشوب و جنگ با مسلمين ايجاد كنند اما بدانند هيچ غلطی نمی توانند بكنند.
وی يادآور شد: آمريكا و استكبار جهانی بداند كه درصورت برافروختن آتش جنگ و ايجاد ناامنی، مسلمانان هيچ نقطه امنی را برای آمريكا نخواهند گذاشت.
رضايی در پايان از حضور گسترده مردم در نماز عيد فطر تقدير و خاطرنشان كرد: خداوند متعال بندگان خود را بعد از يك ماه عبوديت و بندگی بی جواب نخواهد گذاشت.
captcha