نفرات برتر سی و چهارمين دوره مسابقات كشوری قرآن شكوفه‌های دختران تجليل شدند
کد خبر: 2503876
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۵

نفرات برتر سی و چهارمين دوره مسابقات كشوری قرآن شكوفه‌های دختران تجليل شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: نفرات برتر سی و چهارمين دوره مسابقات سراسری قرآن مقطع شكوفه‌ها در بخش دختران در رشته‌های قرائت ترتيل، قرائت تحقيق، حفظ كل و حفظ 20 جزء قرآن كريم 10 اسفندماه، در مراسم اختتاميه اين دوره از مسابقات تجليل شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، نفرات برتر سی و چهارمين دوره مسابقات سراسری قرآن شكوفه‌ها در بخش دختران كه در تالار نور مشهد برگزار شد، 10 اسفندماه، در مراسم اختتاميه اين دوره از مسابقات معرفی و تجليل شدند.
نفرات برتر رشته‌های قرائت ترتيل، قرائت تحقيق، حفظ كل و حفظ 20 جزء قرآن كريم به شرح زير است:
زينب خزعلی‌زاده از خوزستان، غزاله سهيلی‌زاده از البرز، عاطفه ناصح از گيلان، زهرا بروغنی از خراسان رضوی، فائزه وطن‌پرست از تهران، فاطمه‌سادات ميركريمی از يزد و زينب ضياءدوست از خراسان رضوی نفرات اول تا هفتم رشته قرائت شدند.
فاطمه خالدی از خوزستان، سحر سلطانی از البرز، زهرا بخشی‌پور از گيلان، مريم محمدی كشوری از تهران و الناز همتی از سمنان نفرات اول تا پنجم رشته ترتيل بودند.
غزاله كردلو از زنجان، زهرا صدرجهانی از تهران، زهرا توكل از اصفهان، مريم رضايی از اصفهان، ندا جمال‌خواه از فارس نفرات اول تا پنجم رشته حفظ 20 جزء را به خود اختصاص دادند.
رضوانه باقری از تهران، مهديه شكوری از قم، كوثر باباپور از آذربايجان شرقی، زهرا صباحی از تهران، فاطمه غلامی از مازندارن نفرات برتر رشته حفظ كل شدند.
يادآور می شود، سی و چهارمين دوره مسابقات سراسری قرآن كريم شكوفه‌ها در دو بخش پسران و دختران از سوم اسفندماه با رقابت شركت‌كنندگان پسر از 31 استان كشور آغاز شد، اين بخش با رقابت 148 نوجوان در بخش پسران ششم اسفندماه به كار خود پايان داد، پس از آن رقابت بخش دختران با حضور 126 دختر در رشته های مختلف از هفتم اسفندماه آغاز شد و دهم اسفندماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
captcha