دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی میان بسیج و مردم است
کد خبر: 2612564
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
معاون سیاسی ــ امنیتی استانداری تهران:

دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی میان بسیج و مردم است

کانون خبرنگاران نبأ/ ساسان حق‌شناس: معاون سیاسی ــ امنیتی استانداری تهران گفت: یکی از اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اختلاف‌افکنی میان بسیج و مردم است که با هدایت‌های مدبرانه رهبری تا کنون نتوانسته‌اند به این هدف شوم خود برسند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش اقتدار بسیج و یادواره شهدای بخش احمد‌آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر با حضور سرهنگ ابوالقاسمی، معاون اجرایی سپاه سید‌الشهدا(ع) استان تهران، امیر عبداللهیان، فرمانده سپاه اسلامشهر، صفرعلی براتلو، معاون سیاسی ــ امنیتی استانداری تهران، ائمه جمعه، فرماندار اسلامشهر، مسئولان ارگان‌ها و نهادهای اجرایی بخش احمد‌آباد و شهرستان اسلامشهر و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد.

صفرعلی براتلو، معاون سیاسی ــ امنیتی استانداری تهران در این مراسم طی سخنانی با اشاره به خبث طینت و پلیدی دشمنان اسلام، اظهار کرد: ایادی استکبار در غزه به بچه‌ها رحم نکردند و می‌بینیم که داعش با دلارهای عربستان و حمایت غرب و اسرائیل چه جنایاتی مرتکب می‌شود؛ و هدف از تمام این اقدامات ایجاد و گسترش اسلام‌هراسی در جهان است.

وی حرکت امام راحل در برپایی انقلاب اسلامی ایران را یک حرکت الهی و جهانی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران حرکت از ظلمت به نور بود و ما بیش از 300 شهید نوجوان در دفاع مقدس داشتیم و امروز رسالت و وظیفه ما در برابر مردم بسیار سنگین است، چراکه شهدای ما به ندای امام لبیک گفته و مردانه ایستادند و امروز دفاع از آرمان‌های شهدا و کیان مملکت وظیفه همگی ما است.

معاون سیاسی ــ امنیتی استانداری تهران مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را الگوی شایسته بسیج دانست و تأکید کرد: بسیجی در کارش بداخلاقی نمی‌کند و فقط دشمنان باید از بسیج بترسند. در تمام دوران انقلاب اسلامی، تکیه نظام به مردم بوده و بسیج نیز برآمده از همین مردم است، لذا نباید از مردم فاصله بگیریم.

براتلو گفت: یکی از اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اختلاف‌افکنی میان بسیج و مردم است که با هدایت‌های مدبرانه رهبری تا کنون نتوانسته‌اند به این هدف شوم خود برسند.

یادآور می‌شود، همچنین در این همایش معنوی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام 16 ساله که در عملیات خیبر به شهادت رسیده و به تازگی در عملیات تفحص به تهران انتقال داده شده بود، بر روی دستان مردم ولایت‌مدار بخش احمدآباد و بسیجیان و مسئولان تا گلزار شهدای احمد‌آباد انجام شد.
 

captcha