زیارت عاشورا به قلم دانشجویان زنجانی کتابت می‌شود
کد خبر: 2614113
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
به مناسبت اربعین حسینی؛

زیارت عاشورا به قلم دانشجویان زنجانی کتابت می‌شود

گروه هنر: جهاد‌ دانشگاهی استان زنجان برای بهره‌گیری از قابلیت هنر در به تصویر کشیدن ارزش‌های دینی و به مناسبت فرارسیدن اربعین سیدالشهدا(ع)، هم‌نویسی و کتابت جمعی زیارت عاشورا توسط دانشجویان زنجانی را همزمان با ۱۸ آذرماه امسال برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، انتقال ارزش‌های معنوی و ابراز ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، در میان هر قشری به روشی خاص انجام می‌شود و در این میان، هنرمندان، جایگاه ویژه‌ای در انتقال ارزش‌های معنوی و آموزه‌های عظیم دین مبین اسلام به خود اختصاص می‌دهند، چراکه هنر، زبانی گویا در به تصویر کشیدن واقعیت‌هاست.
در همین راستا، جهاد‌دانشگاهی استان زنجان برای بهره‌گیری از این قابلیت هنر در به تصویر کشیدن ارزش‌های دینی و به مناسبت فرارسیدن اربعین سیدالشهدا(ع)، فراخوان هم‌نویسی و کتابت جمعی زیارت عاشورا را در دانشگاه‌های زنجان اعلام کرده و از دانشجویانی که استعداد ویژه‌ای در هنر خوشنویسی دارند، دعوت کرده است تا در این هم‌نویسی شرکت کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این هم‌نویسی، تا 17 آذر فرصت دارند تا از طریق شماره‌های تلفن 33546002 و 33052236 در این گردهمایی هنری ـ ارزشی شرکت کرده و ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) از این طریق ابراز کنند.
گردهمایی هنرمندان دانشگاهی زنجان در راستای کتابت زیارت متبرک عاشورا، رأس ساعت 9 صبح روز 18 آذرماه امسال در نگارخانه شهدای جهاد‌دانشگاهی واقع در باشگاه علمی ـ فرهنگی دانشجویان زنجان برگزار شده و به صورت همزمان نیز نمایشگاه آثار ارائه‌شده در این هم‌نویسی در این نگارخانه برپا می‌شود که تا یک هفته نیز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
گفتنی است، سه نفر از برگزیدگان این گردهمایی هنری نیز از سوی جهاد‌دانشگاهی زنجان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

captcha