ولایت فقیه و ایثار مردم، ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد
کد خبر: 2621947
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
گشتاسبی‌راد:

ولایت فقیه و ایثار مردم، ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد

گروه اجتماعی: مدیر حوزه ریاست دانشگاه شیراز با بیان اینکه دو مسئله ظرفیت نظام جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد، گفت: ولایت فقیه و ایثار و فداکاری مردم باعث افزایش این ظرفیت‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ابراهیم گشتاسبی‌راد، مدیر حوزه ریاست دانشگاه شیراز روز گذشته، 27 آذر در یادواره سرداران و 380 شهید دانشجوی شهید استان فارس که در تالار فجر این دانشگاه شیراز برگزار شد، با تأکید بر لزوم تقویت دستاورد‌های انقلاب اسلامی، به تبیین راه‌های افزایش ظرفیت نظام جمهوری اسلامی پرداخت.
وی با بیان اینکه دو چیز این ظرفیت‌ها را افزایش می‌دهد، افزود: نخست ولایت فقیه است که با اندیشه‌های امام(ره) راهگشای انقلاب ما شد و تلاش‌های اساتیدی چون شهید بهشتی و سایر اعضای مجلس خبرگان رهبری نهادینه و با تدابیر مقام معظم رهبری مستحکم شد.
گشتاسبی‌راد ادامه داد: دوم ایثار و فداکاری مردم به‌خصوص شهدا و ایثارگران که به دفاع از نظام پرداختند و اجازه ندادند حوادث خدشه‌ای به ریشه نظام وارد آورد هرچند دشمنان شاخه‌های تنومند انقلاب که همان شهدای بزرگوار ما هستند، را قطع کردند.
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز اظهار کرد: ظرفیت‌های نظام اسلامی همچون دریایی است که اگر سنگی در آن افتد تلاطم چندانی ایجاد نمی‌کند لذا نقشه‌های دشمنان نیز از ابتدای انقلاب تاکنون بی اثر بوده است.
وی با تأکید بر اینکه باید در زمینه افزایش ظرفیت‌های نظام تلاش کرد، گفت: باید تمام تلاش خود را در راه ظرفیت‌سازی نظام انجام دهیم و ظرفیت‌سازی نیز در اثر جذب حداکثری و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای نظام میسر می‌شود.

captcha