اقتدار جمهوری اسلامی، اقتداری مردمی است/ احیای حاکمیت اسلام به وسیله این اقتدار
کد خبر: 2797183
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
محمودی‌نژاد:

اقتدار جمهوری اسلامی، اقتداری مردمی است/ احیای حاکمیت اسلام به وسیله این اقتدار

گروه سیاسی: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ‌اقتداری مردمی است که ریشه در دل‌های آنان دارد، گفت: حاکمیت اسلام به‌وسیله این نظام و این اقتدار در دنیا زنده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدولی‌الله محمودی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به اقتدار ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز اقتداری که جمهوری اسلامی در دل مردم منطقه شرق و غرب دارد، بسیار بالا و قابل توجه است به‌طوریکه اکنون ایران در منطقه خاورمیانه تبدیل به یک جزیره ثبات شده است.

وی عنوان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به‌حدی است که امروز تعیین‌کننده سرنوشت تمام ملت‌های آزاده و آزادگان دنیا شده است و تمام آنان چشم به این نظام، ولایت و رهبری ما دوخته‌اند.

محمودی‌نژاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی را اقتداری مردمی دانست که ریشه در دل‌های آنان دارد، گفت: حاکمیت اسلام به وسیله این نظام و این اقتدار در دنیا زنده می‌شود و این‌ها همگی به دلیل جانفشانی‌ها و جهادهای مقدس و ایثارهای فراوان تمام ملت‌های آزاده مخصوصاً ملت شیعه و مسلمان و ملت سلحشور ایران است که امروز حرف اول را در دنیا می‌زند.

حکم‌فرمایی اقتدار ظاهری و باطنی جمهوری اسلامی در دنیا

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: درست است که امروز دنیا علیه ماست و بر علیه ما برنامه‌ریزی‌های فراوانی می‌کند اما اقتدار و عظمت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نیز از نظر ظاهری و باطنی در دنیا حکم‌فرماست.

محمودی‌نژاد در ادامه سخنان خود بیان کرد: در زمانی انقلاب شکوهمند اسلامی شروع شد و جرقه این انقلاب توسط امام خمینی(ره) به‌وجود آمد که دنیا پر از ظلم، استبداد و اختناق بود و نظام ستم‌شاهی به‌عنوان ژاندارم استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه نقش ایفا می‌کرد و باید با تمام توان در خدمت استعمار و استکبار بود.

انقلاب اسلامی، نشئت گرفته از انقلاب امام حسین(ع) بود

وی انقلاب اسلامی ایران را نشئت گرفته از انقلاب امام حسین(ع) دانست و افزود: برای پی‌ریزی این انقلاب سال‌های سال مردم، روحانیون، بزرگان دین و مراجع تقلید انجام دادند و سرانجام به دلیل اینکه متکی به خداوند بود و برای پیاده کردن اهداف بلند قرآن، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) صورت گرفته بود، سرانجام در سال 57 به پیروزی نهایی رسید.

آغاز ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار در قالب پیروزی انقلاب اسلامی ایران

محمودی‌نژاد ادامه داد: این انقلاب هم رژیم ستم‌شاهی، ژاندارم منطقه و نوکر استکبار جهانی را از صحنه بیرون کرد و هم یک نه بزرگ و یک مبارزه عظیم را با استکبار جهانی و ظلم‌ستیزی شروع کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اینکه بعد از پیروزی انقلاب تمام دنیای استکبار و استعمار و کفر به تمام معنا بر علیه آن یکی شدند و توطئه‌های فراوانی را روا داشتند، افزود: این قدرت‌ها به جنگ با این انقلاب آمدند اما چون این انقلاب متکی به قرآن و ادامه راه پیامبر(ص) و امام حسین(ع) بود، تمام توطئه‌های دشمنان یکی و پس از دیگری خنثی شد به طوری که حتی حرکت عظیمی در دنیا شکل گرفت و بیداری اسلامی به منصه ظهور رسید.

انقلاب اسلامی درس مبارزه را به تمام آزادگان جهان آموخت

وی اظهار کرد: این انقلاب و حرکت و خروش ملت بیدار، نه‌تنها در ایران حکومت اسلامی را بنیان گذاشت بلکه درس مبارزه را به تمام آزادگان جهان آموخت و همه ملت‌ها را بیدار کرد به‌طوریکه مشاهده می‌کنیم امروز جمهوری اسلامی ثمره همان انقلاب است به عنوان الگو و اسوه تمام مردم دنیا، اقشار مختلف، گروه‌ها و آزادی‌خواهان مطرح است.

محمودی‌نژاد با تأکید بر اینکه امروز نظام اسلامی ما به‌عنوان الگویی نمونه برای تمام دنیا مطرح است، گفت: استکبار جهانی نیز برای مقابله با این نظام به تمام معنا مشغول شده است و توطئه‌های فراوانی را پشت سر هم بر علیه این انقلاب روا می‌دارد.

captcha