اعلام ویژه‌برنامه‌های نوروز ۹۴ در شبکه قرآن سیما
کد خبر: 2939363
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های نوروز ۹۴ در شبکه قرآن سیما

گروه هنر: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز ۹۴، وِیژه‌برنامه‌های متعدد قرآنی از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما، «هفت سلام» عنوان ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه قرآن سیماست که با اجرای مشترک هادی ربیعی، ارسیا صنعتی، فرشته ایزدی و بهار امیری از اذان مغرب روز 29 اسفند تا اذان صبح روز یکم فروردین 94 به صورت زنده به روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رود.
دعوت از چهره‌های برگزیده، شاعران و کارگردانان قرآنی، حضور برگزیده‌های مسابقه تلویزیونی اسرا در استودیو، ارتباط زنده با اماکن متبرکه مذهبی، طرح سؤال پیامکی با محوریت زن و حضرت فاطمه(س)، یادی از شهیدان، چهره‌ها و حوزویان قرآنی مرحوم، خاطره‌گویی قاریان میهمان و ... از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در برنامه تحویل سال است.
«چشمه‌های جاری» عنوان دیگر برنامه شبکه قرآن سیماست که با محوریت حفظ دسته‌جمعی سوره ملک و با اجرای هادی ربیعی‌، مهدی حاج‌محمدی و الهام غفاری جهت ایام نوروز تدارک دیده شده و قرار است هر شب ساعت 20 به صورت زنده مهمان مخاطبان قرآنی باشد.
کارشناسی مفاهیم آیات روز، ارتباط با کارشناس حفظ رادیو قرآن، ارتباط با اماکن مذهبی، پخش آیتم‌های کوتاه راهیان نور، دعوت از خانواده‌های قرآنی و گفت‌وگوی تلفنی با قاریان از آیتم‌های در نظر گرفته شده برای برنامه تلویزیونی «چشمه‌های جاری» است.
گل باغ خورشید(ویژه کودکان)‌، مسابقه تلفنی فردوس، بشری، یاد خدا، سخنرانی‌های قرآنی آیات عظام جوادی‌آملی و ری‌شهری و حجت‌الاسلام قرائتی، مستند عالمان و قاریان قرآنی، ملکوت سخن(مشاعره قرآنی)، شگفتی‌های آفرینش، بهار در بهار و دردانه از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن سیما در ایام نوروز است.

captcha