مانور مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 2988438
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

مانور مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از برگزاری مانور مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر برای آمادگی کمیته های خدمات رسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، رسول اشتودان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان امروز، 24 اسفندماه در آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: در راستای هماهنگی و تعامل ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان و همزمان با سراسر کشور برگزاری مانور نمادین ستاد اجرایی با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، فوریت های پزشکی، شهرداری، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، آتش‌نشانی، امداد خودرو و... برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گزارشی از کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر برای استقبال و پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی در سطح استان کردستان خبرداد و گفت: در طول این مدت ستاد اجرایی خدمات سفراستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای تعداد 1300 نفر در حوزه پذیرایی، استقبال و راهنمای مسافران نوروزی کرده است
اشتودان به مصاحبه کارشناسان حوزه گردشگری با شبکه‌های تهران، شبکه شما و شبکه دو و صدا و سیمای مرکز کردستان در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان کردستان اشاره کرد.
وی عنوان کرد: برنامه ریزی هایی در بحث اطلاع رسانی در میادین ورودی و مراکز اسکان، بناهای تاریخی و موزه ها و همچنین برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در سطح شهرستانهای استان و شهرسنندج برای مهمانان نوروزی انجام شده است .
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در ادامه به چاپ اقلام تبلیغاتی معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی کردستان اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: افزایش ساعات کار موزه نیز در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نیز در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی کردستان قرار گرفته است و در ایام نوروز این زمان از ساعت 9 صبح تا 22 شب خواهد بود .
اشتودان یادآور شد:  شمارهای تماس دبیرخانه ستاد اجرایی 7-33285726 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی نظرات، انتقادات و پشنهادات مهمانان نوروزی در طول ایام نوروز است.

captcha