شاهد ارتقای کیفیت خدمت رسانی بهتر به زائران در نوروز ۹۴ بودیم
کد خبر: 3151467
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
واحدی:

شاهد ارتقای کیفیت خدمت رسانی بهتر به زائران در نوروز ۹۴ بودیم

گروه اجتماعی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: در نوروز امسال مدیران کمیته‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران ظرفیت‌های موجود را افزایش دادند و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، فعالیت‌های انجام شده در نوروز امسال دارای کیفیت بهتری بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمدحسن واحدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، عصر روز گذشته، 26 فروردین‌ماه در مراسم اختتامیه فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز 94، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر استان طبق مصوبه هیئت دولت در قالب 9 کمیته برنامه‌ریزی شد اما در خراسان رضوی بنا به نیاز، این 9 کمیته تبدیل به 12 کمیته شدند.

وی با بیان اینکه زمانی که ستاد خدمات سفر عملیات اجرایی خود را آغاز کرد تا انتها برنامه‌های خود را به بهترین نحو ارائه و اجرا کرد، ابراز کرد: نخستین شاخصی که ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در نوروز 94 را نسبت به سال‌های گذشته سرآمد می‌کند، حضور مستمر مدیران در زمان اجرا عملیات بود.

واحدی با اشاره به این مطلب که در نوروز امسال مدیران کمیته‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران ظرفیت‌های موجود را افزایش دادند، عنوان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، فعالیت‌های انجام شده در نوروز امسال دارای کیفیت بهتری بود و طرح‌های جدیدی نیز اجرایی شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح سفر از مبدا تا مبدا، افزایش تاکسی های زائر، مانور خدمت، افزایش ناوگان حمل و نقل و توزیع اسکان زائران در تمامی نقاط شهر مشهد و استان از جمله طرح‌های ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در نوروز 94 است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان، اظهار کرد: خوشبختانه اطلاع‌رسانی خوبی در سطح استان انجام گرفت، صداوسیما نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع‌تری را به نمایش گذاشت. 

captcha