نبود اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت برای زائران؛ مهم ترین معضل نوروز ۹۴
کد خبر: 3151468
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
لباف خانیکی عنوان کرد:

نبود اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت برای زائران؛ مهم ترین معضل نوروز ۹۴

گروه اجتماعی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی مهم‌ترین مشکل نوروز ۹۴ را نبود اقامتگاه‌های ارزان قیمت عنوان کرد و گفت: ستاد خدمات سفر استان باید برای این معضل یک برنامه‌ریزی جدی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، رجبعلی لباف خانیکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، روز گذشته 26 فروردین‌ماه در مراسم اختتامیه فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز 94 که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به کیفیت کمی و کیفی اقدامات ستاد خدمات سفر استان، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته در سال 94 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد خدمات سفر استان به خوبی توانستند ایفای نقش کنند و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، عنوان کرد: کارهای ستاد به شهرستان‌ها نیز سپرده شد تا هرکدام از آن‌ها عهده دار اجرای بخشی از برنامه‌ها شوند.

لباف‌خانیکی با اشاره به این مطلب که فعالیت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از 25 اسفندماه 93 آغاز شد، گفت: در طول اجرای عملیات، جلسات متفاوتی با حضور اعضای ستاد برگزار شد که در همین جلسات توانستیم نقص‌ها و مشکلات را شناسایی کرده و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه امسال کم حاشیه‌ترین سال ستاد را پشت سر گذاشتیم به گونه‌ای که میزان شکایات بسیار کمتر بود و نسبت به سال‌های گذشته حجم انتقادات و شکایات نیز کاهش داشت که این امر نشان دهنده همدلی بین مسئولان ستاد و هماهنگی کامل اعضا و مدیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی مهم‌ترین مشکل نوروز 94 را نبود اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت عنوان کرد و گفت: شهرداری مشهد امسال با تجهیز کمپ غدیر و مکان‌های دیگر توانست تا حدودی معضل اقامتگاه زائران را برطرف کند اما ستاد خدمات سفر استان باید برای این معضل یک برنامه‌ریزی جدی انجام دهد.

لباف‌خانیکی با تأکید بر اینکه باید نقاط قوت و ضعف ارائه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرد، اظهار کرد: تحقق این امر سبب بهتر اجرا شدن برنامه‌های ستاد خدمات سفر در سال‌های آتی خواهد بود. 

captcha