ششمین پاتوق‌ اصحاب هنر و رسانه‌ خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3307460
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
با حضور ده‌نمکی؛

ششمین پاتوق‌ اصحاب هنر و رسانه‌ خراسان رضوی برگزار می‌شود

گروه هنر: ششمین پاتوق‌ اصحاب هنر و رسانه‌ خراسان رضوی با عنوان «هنر نمکین» با حضور ده‌نمکی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ششمین پاتوق‌ اصحاب هنر و رسانه‌ خراسان رضوی با عنوان «هنر نمکین» در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این برنامه مسعود ده‌نمکی روزنامه‌نگار و کارگردان سینما از نکاتی درباره بایسته‌های تولید برای مردم با نگاه به کارنامه عملکرد خود سخن خواهد گفت.

در بخشی دیگری از ششمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای استان از محمود آزادنیا، محسن اسدی و علیرضا پاکدل سه تن از کارتونیست‌های جوان و خلاق مشهدی که در حوزه مقاومت حائز رتبه‌های بین‌المللی و ملی شده‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین، ابوحسین الدیاب از دانشجویان سوری مقیم مشهد درباره تحولات سوریه با نگاه تولیدات هنری و رسانه‌ای طرح به گفت‌و‌گو خواهد پرداخت و همزمان با یکی از رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه تماس تلفنی برقرار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه گزارشی از آخرین وضعیت دو شهرک 40 هزار نفری شیعه‌نشین فلوعه و کفریا که بیش از 60 روز از محاصره این دو شهرک می گذرد، ارائه می‌شود.

همچنین در ششمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای خراسان رضوی، آخرین اخبار و تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب در عرصه هنر، ادب و رسانه مرور می‌شود و در بخشی از برنامه یکی از فعالان روحانی در عرصه هنر و رسانه به بیان چند نکته احکامی حوزه هنر و رسانه می‌پردازند.

این محفل که با هدف آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر، اطلاع از آخرین دستاوردها، ایجاد بستری جهت ارائه مباحث محتوایی نو و... برنامه‌ریزی شده است، در چهار گام گذشته خود میزبان ابوالقاسم طالبی، کارگردان قلاده‌های طلا، صادق کرمیار، نویسنده رمان فاخر نامیرا، هادی مقدم‌دوست، کارگردان فیلم سربه‌مهر و نویسنده سریال وضعیت سفید، دکتر مجید شاه حسینی، مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی، علی تاجدینی، از همراهان شهید آوینی و محقق حوزه آثار شهید مطهری و احسان محمدحسنی، مدیرعامل سازمان هنری اوج و جواد رمضان نژاد، مدیر شبکه افق بوده است.

یادآور می‌شود، ششمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای خراسان رضوی امروز چهارم خردادماه ساعت 17:30 در محل سالن اجتماعات ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی واقع در مشهد برگزار می‌شود.

captcha