تفسیر موضوعی ۳۰ جلدی قرآن منتشر می‎شود
کد خبر: 3340358
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به قلم آیت‌الله صادقی تهرانی؛

تفسیر موضوعی ۳۰ جلدی قرآن منتشر می‎شود

گروه حوزه‎های علمیه: تفسیر موضوعی ۳۰ جلدی قرآن کریم از سوی موسسه جامعه العلوم القران منتشر می‎شود.

علی اصغر مصطفوی، مسئول دفتر موسسه جامعه العلوم القرآن در گفت‎و‎گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) گفت: این مجموعه 30 جلدی در دست چاپ است و تا پایان امسال منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این تفسیر، اثر آیت‌الله محمد صادقی تهرانی است که در ایام حیات ایشان نگارش شده است و کارهای نهایی آن در حال انجام است تا بتوانیم در سال جاری آن را روانه بازار نشر کنیم.

مصطفوی بیان کرد: این تفسیر شامل موضوعات مختلفی مانند توحید، نبوت و امامت و قصص انبیاء مانند حضرت نوح(ع) و ... است که برخی موضوعات بیشتر از یک جلد می‎شود.

وی اظهار کرد: تألیف 30 جلد تفسیر الفرقان به زبان عربی و تنظیم تفسیر موضوعی 30 جلدی آن، تفسیر البلاغ که فشرده تفسیر قرآن به قرآن است و ترجمان وحی (ترجمان فارسی قرآن کریم)، تفسیر ترجمان فرقان (تفسیر مختصر فارسی قرآن کریم) از جمله دیگر آثار این عالم قرآن پژوه است.

وی افزود: همچنین حدود 60 سال تدریس تفسیر قرآن به زبان‌های فارسی و عربی در حوزه‌های علمیه قم، تهران، نجف، مکه، مدینه، بیروت، سوریه و تالیف بیش از 150 عنوان کتاب فقهی، اصولی و غیره از جمله خدمات آیت الله صادقی تهرانی است.

مصطفوی همچنین از تالیف کتاب «متافیزیک و ماتریالیسم» خبر داد و افزود: در این کتاب به تبیین دو مقوله مهم معنویت‎گرایی و دنیاگرایی  و نسبت و رابطه میان آن دو پرداخته است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهریار شریعت
|
-
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۳۳
0
0
درستش جامعة علوم القرآن است.
captcha