مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران با حضور جاماندگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3363255
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
در پی انتشار گزارش ایکنا؛

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران با حضور جاماندگان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی انتشار گزارش ایکنا مبنی بر جاماندن برخی از ثبت نام کنندگان از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شهر تهران، جاماندگان در مسابقات مجزایی با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران از هفتم تا سیزدهم شهریورماه در شهرستان‌های تهران برگزار شد که همزمان با برگزاری این مسابقات، تعداد زیادی از متقاضیان که ثبت نام خود را از طریق سایت مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران انجام داده بودند اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح از این مسابقات جامانده بودند طی تماس با ایکنا خواستار پیگیری این موضوع شده و اعتراض خود را اعلام کردند.
در پی تماس‌های مکرر متقاضیان با خبرگزاری ایکنا، گزارشی با عنوان «مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران متقاضیان خود را جا گذاشت!» منتشر شد.
براساس این گزارش، مسابقات قرآن استان تهران برای جاماندگان مرحله شهرستانی، شنبه و یکشنبه، 28 و 29 شهریورماه در امامزاده عینعلی و زینعلی(ع) تهران برگزار می‌شود.

حدود 30 درصد از متقاضیان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران از رقابت‌های شهرستانی جامانده بودند که این 30 درصد از طریق سایت مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کرده و مراجعه حضوری به اداره‌کل اوقاف استان تهران نداشته‌اند.
بنابراین گزارش، رقابت‌های بانوان جامانده از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران شنبه، 28 شهریورماه و رقابت آقایان نیز یکشنبه، 29 شهریورماه برگزار می‌شود.
خانم‌ها؛ ایزدی، شبانی قهرودی و شیرازی داوران مسابقات بانوان و آقایان مهدی عباسی، محمد ابوالقاسمی و جعفری داوران مسابقات آقایان خواهند بود.
براساس اعلام اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، این مسابقات صرفا برای جاماندگان از مرحله شهرستانی تهران است و کسانی که در مسابقات شهرستانی شرکت داشته‌اند، نمی‌توانند مجددا در این مسابقات شرکت کنند؛ چرا که نام آنها در سامانه به ثبت رسیده است.

captcha