گفتمان دینی «فواید زیارت عاشورا» در چرام برگزار شد
کد خبر: 3443464
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

گفتمان دینی «فواید زیارت عاشورا» در چرام برگزار شد

گروه اجتماعی: گفتمان دینی با موضوع فواید زیارت عاشورا از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام نعمت‌الله عبدالی، روحانی فعال شهرستان چرام امروز، 13 آبان ماه در نشست گفتمان دینی با موضوع فواید زیارت عاشورا، ضمن برشمردن پاره‌ای از فضایل زیارت تربت امام حسین(ع)، گفت: قرائت زیارت عاشورا بهترین و سریع‌ترین راه رسیدن به محبت و عشق و علاقه به امام حسین(ع) است.
وی افزود: برای رسیدن به محبت و عشق و علاقه امام حسین(ع) نیز راه‌های گوناگون وجود دارد اما راهی که سریع‌تر انسان می‌تواند به‌وسیله آن به بارگاه امام حسین(ع) راه یابد و جزو شیفتگان و عشاق سیدالشهدا شود، از طریق خواندن زیارت عاشورا به‌خصوص مداومت به خواندن این زیارت شریف است.
این روحانی فعال شهرستان چرام نیز ضمن تاکید بر قرائت این زیارت‌نامه، بیان کرد: زیارت عاشورا، از احادیث قدسی است و انسان را به بالاترین مراتب و نزدیکی  به مقربین درگاه الهی می‌رساند و همچنین ثواب هزارها حج تمتع و عمره مفرده را خواهد داشت.
عبدالی این زیارت را تجدید عهد و پیمان همه روزه پیروان راستین امام حسین(ع) توام با تولی و تبری و ترسیم کننده خط فکری زائر در برابر دشمنان و دوستان اهل بیت(ع) عنوان کرد.

captcha