رفع برخی بی‌اخلاقی‌ها در ادارات؛ نیازمند گسترش تفکر بسیجی
کد خبر: 3455384
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
عاشوری تصریح کرد:

رفع برخی بی‌اخلاقی‌ها در ادارات؛ نیازمند گسترش تفکر بسیجی

گروه جامعه: مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ معتقد است اگر ویژگی‌های تفکر بسیجی به درستی در ادارات تبیین شود با هیچ مشکلی اعم از رشوه، بداخلاقی، کم کاری و ... مواجه نخواهیم بود.

علیرضا عاشوری، مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تعداد بسیجیان ادارات و وزارتخانه‌ها را 200 هزار نفر برشمرد و گفت: 60 درصد کارکنان ادارات و وزارتخانه‌ها جزو نیروهای بسیج هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که جمعیت 60 درصدی کارکنان بسیجی تا چه حد توانسته است بر محیط پیرامون خود در سالم‌سازی محیط کاری و همچنین عملکرد مطلوب همکاران تأثیرگذار باشد اظهار کرد: اگر ویژگی‌های تفکر بسیجی به درستی در ادارات تبیین شود با هیچ مشکلی اعم از رشوه، بداخلاقی، کم کاری و ... مواجه نخواهیم بود.

عاشوری با بیان اینکه در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است ولی وجود چنین مشکلاتی گویای عدم درک صحیح از تفکر بسیجی است، گفت: اگر تفکر بسیجی در میان کارکنان ادارات اشاعه پیدا کند شاهد خدمت خالصانه و صادقانه به مردم خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ در ادامه افزود: میزان موفقیت بسیجیان در اشاعه تفکر بسیجی در ادارات و وزارتخانه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

وی در تبیین ارزش و کارآمدی جمعیت 60 درصدی کارکنان بسیجی گفت: در میان هر قشری از جامعه یک سری افراد فرصت طلب وجود دارند، این امر در میان برخی کارمندان که خود را بسیجی می‌نامند ولی صرفا دربسیج ثبت نام کرده‌اند و عملکرد آنان با تفکر بسیجی مغایرت دارد نیز دیده می‌شود.

عاشوری ارائه خدمت به مردم و تلاش برای کارآمدی ادارات و وزارتخانه‌ها را از جمله مهم ترین اهداف کارمند بسیجی برشمرد و گفت: شکل گیری حلقه‌های صالحین در جهت دستیابی به همین مهم بوده است.

captcha