پيگيري معاون اول رئيس جمهور از آخرين وضعيت آیت‌الله واعظ‌طبسی
کد خبر: 3478825
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

پيگيري معاون اول رئيس جمهور از آخرين وضعيت آیت‌الله واعظ‌طبسی

گروه اجتماعي: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از پیگیری اسحاق جهانگیری٬ معاون اول ریاست جمهوری برای وضعیت درمانی نماينده ولي فقيه در استان‌هاي خراسان خبر داد و گفت: ایشان به نمایندگی از ریاست جمهور پیگیر شرایط درمانی تولیت آستان قدس رضوی بودند که از طریق استاندار خراسان رضوی در جریان فرایند درمان و کنترل اوضاع درمانی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی٬ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو باخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: در پی بستری شدن آیت‌الله واعظ‌طبسی، توليت آستان قدس رضوي به دليل عارضه به وجود آمده، بسیاری از ارادتمندان و دوستان اعم از مدیران اجرایی٬ فرهنگی و روحانیت حوزه علمیه از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) جهت دیدار و ملاقات ایشان حاضر شدند.
وی با بیان اینکه محدودیت امکانات ملاقات آیت‌الله واعظ‌طبسی به صورت مستقیم وجود دارد٬ ابراز کرد: همه افراد با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) در جریان آخرین وضعیت جسمی این عالم مجاهد قرار گرفتند و برای شفای عاجل این بزرگوار دعا کردند.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی یادآور شد: ظهر امروز ائمه جماعات حرم مطهر رضوی٬ مدیران استانی٬ مدیران فرهنگی آستان قدس رضوی و شخص استاندار در چند نوبت آیت‌الله واعظ‌طبسی را عیادت و در جریان مراحل درمان قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه پزشکان معالج به صورت مستمر فرایند کنترل وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی را در اختیار دارند٬ گفت: شرایط درمانی تحت مدیریت است و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با حضور در بیمارستان در جریان مراحل درمانی ایشان قرار گرفته‌ و توصيه‌هاي لازم را ارائه داد.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به عیادت آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی٬ رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌الله واعظ‌طبسی٬ عنوان کرد: ایشان عصر امروز با حضور در محل بیمارستان امام رضا(ع) حامل آرزوي سلامت و پیام رهبر معظم انقلاب براي توليت آستان قدس رضوي بوده و مراتب دعاي رهبر معظم انقلاب برای شفاي آیت‌الله واعظ‌طبسی را به جمع حاضر و وابستگان ابلاغ کردند.
وی در ادامه از پیگیری اسحاق جهانگیری٬ معاون اول ریاست جمهوری برای وضعیت درمانی نماينده ولي فقيه در استان‌هاي خراسان خبر داد و گفت: ایشان به نمایندگی از ریاست جمهور پیگیر شرایط درمانی تولیت آستان قدس رضوی بودند که از طریق استاندار خراسان رضوی در جریان فرایند درمان و کنترل اوضاع درمانی قرار گرفت.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: آخرین اخبار نسبت به فرایند درمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی عصر امروز توسط رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی به اطلاع مردم رسيده است؛ از عصر وضعیت ایشان تغییر نکرده و اخبار مبنی بر فوت آیت‌الله واعظ‌طبسی کذب است.
وی تأکید کرد: زائران و مجاوران امام رضا(ع) بعد از نمازهای یومیه برای شفای عاجل تولیت آستان قدس رضوی دعا می‌کنند که امیدواریم شاهد بهبود وضعیت ایشان باشیم.
مطالب مرتبط
captcha