پذیرش دانش‌پژوه در حوزه‌های علمیه سبزوار و جوین
کد خبر: 3482853
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

پذیرش دانش‌پژوه در حوزه‌های علمیه سبزوار و جوین

گروه اجتماعی: حوزه‌های علمیه شهرستان سبزوار از جمله مدرسه علمیه اهل‌البیت(ع) ویژه آقایان، مدرسه علمیه نرجس(س) ویژه بانوان و مدرسه علمیه امام‌خامنه‌ای شهرستان جوین برای سال تحصیلی جدید از بین علاقه‌مندان به تحصیل در علوم دینی دانش‌پزوه پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ‌بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، شهرستان سبزوار از گذشته با داشتن مدارس‌علمیه و حوزه‌های علوم دینی یکی از قطب‌های علوم‌دینی بوده که توانسته است از جمله دانشمندانی همچون حاج ملا‌هادی سبزواری، سید عبدالاعلی موسوی سبزواری و فقیه سبزواری تربیت و جهان اسلام از آنان بهره‌مند شوند.
با نزدیک شدن به ساعات پایانی سال 94 ثبت‌نام و پذیرش طلبه در حوزه‌های علوم دینی این شهرستان از جمله مدرسه علمیه اهل‌البیت(ع) ویژه آقایان، مدرسه علمیه نرجس(س) ویژه بانوان و مدرسه علمیه امام‌خامنه‌ای شهرستان جوین به ساعات پایانی یعنی 29 اسفند نزدیک می‌شود.
فاطمه کاشکی، مسئول حوزه علمیه نرجس(س) سبزوار در این باره به خبرنگار ایکنا گفت: ثبت‌نام دانش‌پژوهان از 15 بهمن آغاز شده و تا 29 اسفندماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان ثبت نام در این حوزه باید حداقل دارای مدرک دیپلم باشند، تصریح کرد: شرط سنی زیر 27 سال برای مجردین و زیر 29 سال برای متأهلین جهت تحصیل در این حوزه علمیه اعلام شده است.
مسئول حوزه علمیه نرجس(س) سبزوار با اشاره به اینکه آزمون ورودی در نیمه اول اردیبهشت 95 برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بعد از پذیرش اولیه در خردادماه مصاحبه حضوری انجام خواهد شد و علاقه‌مندان به تحصیل در این حوزه با مدارک بالاتر از دیپلم، معاف از دادن آزمون اولیه ورودی هستند.
وی اضافه کرد: دانش‌پژوهان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به سایت پذیرش حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند.
captcha