ایجاد بند قرآنی در زندان سبزوار
کد خبر: 3505207
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

ایجاد بند قرآنی در زندان سبزوار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس زندان سبزوار با بیان اینکه بند قرآنی در زندان سبزوار ایجاد شده است، اظهار کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های این بند وجود افرادی شاخصی هستند که رفتارشان، نشست و برخاست آن‌ها و عمل آن‌ها برگرفته از قرآن و الگوهای قرآنی است.

حسین کیوانلو، رئیس زندان سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون دو بند ویژه برای زندانیان این شهرستان از جمله بند قرآن اضافه شده است، تصریح کرد: در بند قرآنی افراد شاخصی هستند که رفتارشان، نشست و برخاست آن‌ها و عمل آن‌ها برگرفته از قرآن و الگوهای قرآنی است.
مسئول زندان سبزوار با ابراز اینکه بند مشاوران از بندهای دیگر این زندان به شمار می‌رود، تصریح کرد: در این بند نیز کارهای مشاوره‌ای در رابطه با این افراد انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این بندهای جدا شده دارای آئین‌نامه خاصی هستند، از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و پروژه‌های این بخش گسترش فضای نمازخانه زندان بیان کرد و گفت: 250 مترمربع بر بنای قبلی نمازخانه اضافه شده و به شکلی زیبا و فرهنگی این بنای مذهبی و دینی ساخته شده است که به زودی افتتاح خواهد شد.
کیوانلو با ابراز اینکه از نتایج ایجاد بند قرآنی، تربیت حافظان قرآن و گسترش معنویت قرآن در فضای زندان است، تصریح کرد: از جمله موارد یاد شده می‌توان به تربیت حافظان قرآنی اشاره کرد که یک جزء و بیشتر از کلام‌الله مجید حفظ هستند و  در حال حاضر یک زندانی این مرکز از طریق آموزش‌ها و تلاش و کوشش حافظ کل قرآن شده است.

captcha