15 شهریور؛ آخرین مهلت شرکت در همایش بین‌المللی «عدالت و اخلاق»
کد خبر: 3505676
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

15 شهریور؛ آخرین مهلت شرکت در همایش بین‌المللی «عدالت و اخلاق»

گروه اندیشه: همایش بین‌المللی «عدالت و اخلاق» از سلسله همایش‌های سیره و معارف رضوی از سوی دانشگاه فردوسی مشهد، فروردین‌ماه سال 1396 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همایش بین‌المللی «عدالت و اخلاق» از سلسله همایش‌های سیره و معارف رضوی به همت دانشگاه فردوسی مشهد، 26 تا 27 فروردین 1396 برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، مهلت ارسال چکیده مقالات 15 شهریورماه 1395 و اعلان پذیرش چکیده مقالات 10 مهر سال جاری در نظر گرفته شده است؛ ضمناً آخرین مهلت ارسال مقالات 15 دی 1395 و تاریخ برگزاری همایش نیز فروردین‌ماه سال 1396 خواهد بود.
محورهای همایش اعم از منابع بنیادین مفاهیم اسلامی عدالت و اخلاق، قرائت‌های کلامی، فقهی و فلسفی از عدالت و پیامدهای اخلاقی آن، نسبت گفتمان اخلاق اسلامی و گفتمان عدالت حقوقی، اخلاق گفتگو و هم‌زیستی عادلانه در تعالیم امام رضا(ع)، نقش عدالت در تعامل تمدنی اسلام با دیگر تمدن‌ها، مشهدالرّضا(ع) و خاستگاه و حدت فرهنگی و معنویت اسلامی است.
علاقه‌مندان به شرکت و ارسال مقاله به  همایش بین‌المللی «عدالت و اخلاق» می‌توانند با مراجعه به سایت همایش از شرایط و شیوه ارسال مقالات اطلاع یابند؛ سیستم ارسال مقالات به آدرس الکترونیکhttp://icjeca.um.ac.ir  در نظر گرفته شده است.
captcha