فعالیت 860 روحانی در مدارس لرستان/ 1650 مدرسه نمازخانه مستقل دارند
کد خبر: 3551352
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کریمی‎فر مطرح کرد:

فعالیت 860 روحانی در مدارس لرستان/ 1650 مدرسه نمازخانه مستقل دارند

گروه فرهنگی: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از وجود یک‌هزار و 650 نمازخانه مستقل در مدارس استان خبر داد و گفت: 860 روحانی کار ترویج فرهنگ نماز در مدارس و تشویق دانش‌آموزان به این فریضه واجب الهی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گودرز کریمی‌فر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز دوشنبه، 15 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به‌عنوان دستگاه برتر در حوزه نماز، از وجود یک‌هزار و 650 نمازخانه مستقل در مدارس استان خبرداد و گفت: 860 روحانی کار  ترویج فرهنگ نماز در مدارس و تشویق دانش‌آموزان به این فریضه واجب الهی را بر عهده دارند.
وی به تشکیل کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: سند تحول بنیادین مبنایی تربیتی و دینی دارد و در این سند از مدرسه به‌عنوان «حیات طیبه» یاد شده است.
کریمی‎فر توسعه فرایند پرورشی را یکی‌از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش برشمرد و اضافه کرد: تربیت دانش‌آموزان خود باور و خدا باور مهمترین هدف تعلیم و تربیت است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به  حضور ائمه‌جمعه در مدارس و اقامه نماز جماعت با دانش‌آموزان اشاره کرد  و افزود: تعامل و توسعه مشارکت آموزش و پرورش با ائمه جمعه و روحانیت می‌تواند در تحکیم باورهای اعتقادی و مذهبی دانش‌آموزان و پاسخگویی به شبهات تاثیرگذار باشد.
captcha