معارفه سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی
کد خبر: 3568551
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

معارفه سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

گروه دانشگاه: مراسم معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی 10 بهمن‌ماه با حضور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، مراسم معارفه سرپرست این واحد، 10 بهمن‌ماه، با حضور سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، پالش، رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علامه، قائم‌مقام معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امیرلله‌گانی، مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طبایی، رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، معاونان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی و جمعی از همکاران، در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهي علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مراسم علیرضا آزادخانی گزارشی از فعاليت‌ها‌ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی را در طی حدود پنج سال دوران مسئوليت خود ارائه نمود و برای علیرضا بهرامی آرزوی موفقيت نمود.
پس از آن، علیرضا بهرامی، سرپرست واحد علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن تشکر از زحمات آزادخانی و دستاوردهای این واحد در حوزه‌های مختلف، در خصوص برنامه توسعه ششم و رویکرد فرهنگی محور جهاد دانشگاهی صحبت کرد.
سپس سعید هاشمی طی سخنانی ضمن تقدير و تشكر از فعاليت‌های جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی در دوران تصدی آزادخانی، برای بهرامی آرزوی توفیق کرد.
پالش نیز طی سخنانی به ارتباط صمیمانه واحد جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در زمان مسئولیت آزادخانی اشاره کرد و مراتب قدردانی پیوندی، ریاست دانشگاه را ابلاغ نمود. وی ضمن تبریک به بهرامی خواستار ادامه این ارتباطات در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با جهاد دانشگاهی شد.
در پایان اين مراسم هدايايی از سوی همکاران جهاد دانشگاهی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های آزادخانی به وی اهدا شد. پس از آن هاشمی ضمن تقدیر و تشكر از زحمات بی‌شائبه آزادخانی و ارائه تقدیرنامه از سوی دکتر طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، حكم سرپرستی بهرامی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی را ابلاغ کرد.
captcha