کمپین «اسباب خوشحالی»، به کاهش شکاف طبقاتی در جامعه کمک می‌کند
کد خبر: 3575888
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
شاکرنژاد:

کمپین «اسباب خوشحالی»، به کاهش شکاف طبقاتی در جامعه کمک می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری بین‌المللی قرآن با بیان اینکه کمک به نیازمندان، اختلاف طبقاتی را کاهش می‌دهد، گفت: مردم می‌توانند با دلسوزی در راستای حل مشکلات هم‌نوعان خود تلاش کنند و اقدامات کمپین «اسباب خوشحالی»، آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از ستاد خبری کمپین «اسباب خوشحالی»، حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی قرآن با بیان اینکه راه‌اندازی کمپین اسباب خوشحالی اقدامی مناسب و خیر است، اظهار کرد: قطعاً در صورت فراخوان این کمپین همه مردم نظر مثبتی در این خصوص داشته و استقبال خواهند کرد.
وی با اشاره به این مطلب که متأسفانه هم‌اکنون وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بسیار ضعیف است، افزود: شاید شرایط برخی از زندگی‌ها مناسب باشد، اما خانواده‌های محروم بسیاری در جامعه وجود دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود.
شاکرنژاد تأکید کرد: قطعا با راه‌اندازی این کمپین گام مؤثر و مثبتی در راستا برطرف کردن مشکلات مردم برداشته می‌شود و می‌تواند راهی برای بهتر شدن زندگی برخی از مردم باشد.
این قاری بین‌المللی قرآن ابراز کرد: با توجه به اینکه این کمپین مردمی است، می‌تواند تأثیر به‌سزایی بگذارد، معمولا کارهای مردمی از کارهای دولتی نتیجه بهتری دارد.
وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با دلسوزی در راستای حل مشکلات هم‌نوعان خود تلاش کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اختلاف طبقاتی در جامعه ما بسیار زیاد است، می‌توان با چنین اقداماتی آسایش و آرامش را برای برخی از افراد به ارمغان آورد.
شاکرنژاد تأکید کرد: اگر خانواده‌های مرفه جامعه بتوانند به این کمپین کمک کنند و مشکلی از مردم را رفع کنند قطعا تحول بزرگی در جامعه رخ خواهد داد.
این قاری بین‌المللی قرآن یادآور شد: تقاضای من این است که تمام افرادی که از توانایی مالی مناسبی برخوردار هستند با حل برخی از مشکلات نیازمندان، فشار اقتصادی را از روی خانواده‌ها بردارند.
captcha