بررسی ویژگی‌های امام زمان(عج) از منظر قرآن در حرم رضوی
کد خبر: 3596678
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳

بررسی ویژگی‌های امام زمان(عج) از منظر قرآن در حرم رضوی

گروه اجتماعی: بررسی «ویژگی‌های امام زمان(عج) از منظر قرآن» طی هفته جاری ساعت 11:40 در مسجد گوهرشاد برای زائران تبیین می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: بررسی ویژگی‌های امام زمان(عج) از منظر قرآن طی هفته جاری ساعت 11:40 در مسجد گوهرشاد برای زائران تبیین می‌شود.
وی با بیان اینکه شرح زیارت روزانه امام زمان(عج) و تاریخ و زندگانی این بزرگوار از دیگر موضوعاتی است که طی هفته جاری برای زائران حرم رضوی تشریح می شود،عنوان کرد: این سلسله جلسات سخنرانی در مسجد گوهر شاد حرم رضوی برای زائران برادر و خواهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه فضیلت نیمه شعبان، مهدویت در قرآن، اخلاق مهدوی و شاخصه‌های حکومت مهدوی از دیگر موضوعاتی است که طی هفته جاری از 16 تا22 اردیبهشت ماه در رواق امام خمینی(ره) برای زائران در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: تبیین موضوعات تربیت جوان مهدوی، ویژگی‌های یاران امام زمان(عج) از جمله موضوعات سخنرانی‌های اعتقادی است که برای زائران در این هفته پیش بینی شده است.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه شاخصه‌های حکومت مهدوی یکی از موضوعاتی است که در سلسله جلسات سخنرانی حرم رضوی، در آستانه فرا رسیدن ایام میلاد منجی عالم بشریت برای زائران بیان می‌شود، اظهار کرد: این سخنرانی چهارشنبه تا جمعه هفته جاری ساعت 18:30 در رواق امام خمینی(ره) برای زائران ارائه خواهد شد.
captcha