اعلام زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف خراسان رضوی
کد خبر: 3596724
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

اعلام زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمانبندی برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اعلام شد.

جعفر حسینی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در دو بخش بانوان و آقایان از 14 اردیبهشت‌ماه با برگزاری این رقابت‌ها در دو شهرستان گناباد و رشتخوار آغاز شده است.
حسینی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات در سایر شهرستان‌های استان نیز از 20 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا پنجم خردادماه ادامه خواهد یافت.
وی گفت: بر اساس زمانبندی، مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات 20 اردیبهشت در شهرستان تایباد و فریمان، 21 اردیبهشت در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، فیروزه، تربت‌جام، خواف و بجستان، 22 اردیبهشت در شهرستان‌های باخرز، درگز و نیشابور، 23 اردیبهشت در تربت‌حیدریه و سرخس، 25 اردیبهشت در مه‌ولات، 26 اردیبهشت در قوچان، 27 اردیبهشت در سبزوار، زاوه، جوین و جغتای، 28 اردیبهشت در چناران و داورزن و پایان اردیبهشت در شهرستان خوشاب برگزار می‌شود.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص پایگاه‌های برگزاری مسابقات نیز ابراز کرد: بیش از 50 مسجد، حسینیه و بقعه متبرکه برای برگزاری این دوره از مسابقات در 28 شهرستان ویژه بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است.
حسینی افزود: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن مشهد در دو بخش بانوان و آقایان از دوم خرداد در مسجد العلی آغاز و تا چهارم خردادماه ادامه خواهد یافت.
وی در پایان عنوان کرد: همچنین مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در شهرستان کاشمر پنجم خردادماه در محل امامزاده سیدحمزء(ع) برگزار خواهد شد.
captcha