رقابت 325 متسابق قرآنی در شهرستان رشت
کد خبر: 3602900
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
حجت الاسلام کریمی خبر داد:

رقابت 325 متسابق قرآنی در شهرستان رشت

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره اوقاف شهرستان رشت با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف، گفت: در سطح شهرستان رشت 325 نفر در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام حمیدرضا کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف، اظهار کرد: در سطح شهرستان رشت 325 نفر در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآن کریم در شهرستان رشت نسبت به سال گذشته، افزود: حدود 200 نفر از شرکت کنندگان را بانوان و 125 نفر را آقایان تشکیل می دهند.

رئیس اوقاف شهرستان رشت با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی از اول خرداد در رشت آغاز شده و تا 4 خرداد ادامه دارد، گفت: برگزیدگان این رقابت ها مرداد امسال به مسابقات کشوری در ارومیه راه می یابند.

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری سی ونهمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف سال گذشته به میزبانی گیلان برگزار شد که حسین رفیعی از گیلان در رشته قرائت عنوان اول را کسب کرد.
captcha