اظهارات ترامپ غیرعقلی و غیر کارشناسی است
کد خبر: 3645662
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

اظهارات ترامپ غیرعقلی و غیر کارشناسی است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، اظهارات ترامپ را غیر عقلی، غیرمنطقی و غیر کارشناسی خواند و تصریح کرد: دل ما بی‌صاحب نیست و صاحب دل‌های ملت ایران خداوند متعال است و به این جهت چون در مسیر حق و خداوند متعال قرار می‌گیریم خداوند متعال ما را یاری می‌کند و ترسی از دشمنان نداریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآنی(ایکنا) از هرمزگان به نقل از خبرگزاری "حوزه" در سمنان، عصر روز قبل (یکم شهریور ماه) آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، با بیان اینکه خداوند متعال نعمتی به نام انقلاب اسلامی را به ما هدیه داده و خود نیز حافظ این هدیه است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی نعمت و هدیه‌ای از سوی خداوند متعال به ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهارات ترامپ را غیر عقلی، غیرمنطقی و غیر کارشناسی خواند و تصریح کرد: دل ما بی‌صاحب نیست و صاحب دل‌های ملت ایران خداوند متعال است و به این جهت چون در مسیر حق و خداوند متعال قرار می‌گیریم خداوند متعال ما را یاری می‌کند و ترسی از دشمنان نداریم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه ترامپ هنوز ملت ایران را نشناخته است و بیشتر خروپف می‌کند، افزود: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود و خانواده خود را ازآن خداوند متعال می‌دانند و اگر دلی خداوند متعال در آن قرار گیرد، ترسی در آن نیست.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان این‌که توان نظامی و توان موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه قابل‌ مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: موشک‌هایی در انقلاب اسلامی داریم که اگر از آنان استفاده کنیم، رئیس‌جمهوری آمریکا باید دنبال سوراخ موش باشد.

captcha