برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن سازمان زندان‌های کشور در مشهد
کد خبر: 3660261
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن سازمان زندان‌های کشور در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون اداره کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور گفت: اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان آقا و سربازان سازمان زندان‌های کشور صبح فردا، 15 آبان‌ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدمحسن ربانی، معاون اداره کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، عنوان کرد: بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کارکنان و ششمین دوره مسابقات سربازان وظیفه سازمان زندان‌های کشور صبح فردا، 15 آبان‌ماه در مشهد پیان می‌یابد.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها که در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ اجزاء یک تا ۳۰جزء، مفاهیم و اذان با حضور بیش از 200 نفر در حال برگزاری است، افزود: پس از برگزاری مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن کارکنان زندان‌ها، مرحله کشوری این مسابقات در مشهد در حال برگزاری است و فردا با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.
وی اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ نفر در بخش آقایان این دوره از مسابقات حاضر هستند که حدود ۱۳۰ نفر از این تعداد را کارکنان و بقیه را سربازان وظیفه سازمان زندان‌های کشور تشکیل می‌دهند.
حجت‌الاسلام ربانی با اشاره به قضاوت این دوره از مسابقات توسط داوران بین‌المللی از تهران، ابراز کرد: نتایج این مسابقات پس از جمع بندی‌ نظرات داوران در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.
وی بیان کرد: بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کارکنان و سربازان سازمان زندان‌های کشور از 13 آبان و طی سه نوبت صبح، عصر و شب در مشهد پیگیری می‌شود و مراسم اختتامیه مسابقات بخش آقایان نیز  15 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
معاون اداره کل فرهنگی تربیتی سازمان زندان‌های کشور عنوان کرد: مسابقات قرآن سازمان زندان‌ها مستقل از مسابقات قوه‌قضائیه به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، البته کارکنان سازمان زندان‌ها می‌توانند در مسابقات قوه‌قضائیه به عنوان زیر مجموعه این نهاد شرکت کنند که این مسابقات هم در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری طبق برنامه خود برگزار می‌شود.
captcha