آغاز ثبت‌نام سی‌امین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید استان مرکزی
کد خبر: 3676045
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
گرجی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام سی‌امین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام سی‌امین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی آغاز و تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون مرحله شهرستانی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی آغاز و تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون مرحله شهرستانی ادامه دارد.
محمدرضا گرجی، معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، در این باره گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: سی امین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید ویژه فرزندان دختر و پسر شاهد و ایثارگر 16 سال تا 23 سال، از 23 سال به بالا، همسران شاهد و ایثارگر و ایثارگران برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون مرحله شهرستانی با صلاحدید رئیس شهرستان در دو ماه بهمن و اسفندماه سال جاری اعلام می‌شود.
گرجی افزود: داوطلبان برای شرکت در آزمون سی‌امین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید می‌توانند به اداره بنیاد شهید محل سکونت خود مراجعه و از زمان برگزاری آزمون مطلع شوند. این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر از جلد 10تفسیر نمونه تا پایان آیه 18 سوره رعد برگزار می‌شود، آزمون مرحله استانی نیز اردیبهشت و آزمون مرحله کشوری مرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

captcha