حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه اقتدار ملی است
کد خبر: 3690451
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه اقتدار ملی است

گروه سیاست و اقتصاد: یک نماینده مجلس با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه اقتدار ملی است، گفت: دشمنی‌ها با نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که این نظام در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده و همین پیشرفت‌ها، دشمن را کلافه کرده است.

سید محمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در عرصه داخلی نشانگر وحدت همه گروه‌ها و جناح‌ها و نیز علاقمندی و پایداری مردم به ولایت‌فقیه و اصل نظام است.

وی افزود: مردم با وجود همه فشارها، تنگناها و گله‌مندی‌ها، اما از انقلابی که دستاورد خون سیصد هزار شهید و ثمره 1400 سال مجاهدت اولیاء و پیشوایان الهی محسوب می‌شود، پاسداری می‌کنند.
وی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه اقتدار ملی و استحکام هویت ملی است و اینکه دشمنان علی‌رغم تمام ترفندهایی که علیه ملت مظلوم ایران به کار گرفته‌اند، نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند و این پیام روشن را مخابره می‌کند که ملت ایران همچنان در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده است و از عزت و استقلال و آزادی کشورش دفاع می‌کند.
ابطحی با اشاره به حوادثی که در ماه گذشته در کشور اتفاق افتاد، گفت: دشمنان تصور می‌کردند که می‌توانند بر موج مطالبات به حق مردم سوار شده، کشور را به آشوب کشانده و زمینه تجزیه آن و بازگشت نظام سلطه را فراهم کنند. امسال راهپیمایی 22 بهمن در شرایطی برگزار می‌شود که ما فاصله زیادی با اغتشاشات ماه گذشته نداریم و پلشتی اغتشاشگران در ذهن و یاد مردم به جای مانده که چگونه به بیت‌المال و جان و مال مردم لطمه زدند، به پرچم جمهوری اسلامی توهین کرده و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی را به سخره گرفتند؛ بنابراین معتقدم راهپیمایی امسال با شعار حمایت از نظام و انقلاب، رفع مشکلات اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی، درک و فهم بالای ملت ایران را به نمایش می‌گذارد.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان با سیاه‌نمایی و ارائه آمارهای غلط تلاش می‌کنند تا نشان دهند که مردم ایران دست از حمایت از نظام کشیده‌اند، در حالی که طبق نظرسنجی دانشگاه مریلند و مراکز دیگر، 85 درصد مردم ایران به نظام وفادارند و حدود 70 درصد نگران وضعیت اقتصادی هستند، ولی با این حال میان اصل نظام با برخی از مسئولانی که نفوذی یا ناکارآمد بوده و یا بر اساس روابط روی کار آمده‌اند، تفاوت قائل می‌شوند که نشان‌دهنده شعور والای مردم ایران است.
این نماینده مجلس تصریح کرد: همین که دشمنان بر طبل دشمنی خود کوبیده و میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا جامعه‌شناسان، روانشناسان و نخبگان راه‌های مقابله با ملت ایران را به آنها ارائه دهند، نشانگر این است که نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده، وگرنه کسی با شکست خورده و زمین خورده کاری ندارد. از طرف دیگر، مشخص می‌باشد که نظام در زمینه‌های علمی، نظامی و اقتصادی پیشرفت داشته و همین پیشرفت‌ها دشمن را کلافه کرده است.
وی افزود: حضور فرهنگی، سیاسی و نظامی ایران در خاورمیانه و ضرب شستی که به ایادی و اذناب نظام سلطه نشان داده است، دشمنان را به خشم و عصبانیت وا داشته و این نقطه قوت ماست تا دشمن بداند راهی که ملت ایران در طول چهل سال گذشته در پیش گرفته، همچنان ادامه دارد؛ بنابراین نفس دشمنی نظام سلطه و عصبانیت آن به دلیل تأثیرگذاری انقلاب حتی در خارج از منطقه خاورمیانه است. دشمنی‌ها نشان می‌دهد که ما راه را درست می‌پیماییم، اگر چه پیمودن این راه و دستیابی به عزت و استقلال و آزادی هزینه دارد، ولی ملت ما ثابت کرده است که این هزینه‌ها را می‌پردازد. مردم ایران بزرگوارند و می‌طلبد که مسئولان نظام در بخش‌های مختلف بیشتر به فکر این مردم مظلوم باشند.

 

captcha