زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در فارس اعلام شد/ رقابت قرآنیان 16 شهرستان
کد خبر: 3707182
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸

زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در فارس اعلام شد/ رقابت قرآنیان 16 شهرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن را اردیبهشت‌ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، سیدامیر عباس جلالی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس عصر پنجشنبه، 30 فروردین‌ماه گفت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان‌های استان فارس در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در 16 شهرستان استان فارس با حضور بانوان و آقایان در دو رشته آوایی انفرادی شامل رشته‌هاي حفظ 5، 10، 20 و حفظ کل، قرائت، ترتيل، دعاخوانی و اذان ویژه برادران و در رشته‌های معارفی شامل تفسیر نمونه سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث برگزار می‌شود.
 جلالی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این دوره از مسابقات آزمون معارفی تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شده است، گفت: شرکت‌کنندگان در بخش آزمون معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم می‌توانند تا پایان روز 10 اردیبهشت‌ماه جاری در این بخش از مسابقات ثبت‌نام کنند.
سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه آزمون بخش معارفی در روز 10 خردادماه برگزار می‌شود، افزود: آزمون معارفی در 4 رشته تفسیر و معارف قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف نهج‌البلاغه و تفسیر و معارف قرآن کریم ویژه برادران و خواهران اهل سنت برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha