پایان كار مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف در فارس + معرفی برگزیدگان بخش بانوان
کد خبر: 3714772
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

پایان كار مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف در فارس + معرفی برگزیدگان بخش بانوان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از پایان كار برگزاری مرحله شهرستانی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد.

پایان كار مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف در فارس + معرفی برگزیدگان بخش بانوان

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه مرحله شهرستانی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان برگزار شد، گفت: این مسابقات تا امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در شهرستان‌های فارس ادامه داشته است.
وی با بیان اینكه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده است،‌ افزود: این مسابقات در رشته‌های معارفی، حفظ (اجزای مختلف)، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان (ویژه آقایان) و دعاخوانی برگزار شد.
جلالی با تصریح اینكه مسابقات بخش آقایان در شیراز در هفته گذشته برگزار و نتایج آن اعلام شد، گفت: مسابقات بخش بانوان نیز روز گذشته به اتمام رسید كه برگزیدگان آن نیز معرفی شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس به معرفی برگزیدگان این مسابقات پرداخت و گفت: در رشته قرائت تحقیق با ۱۷ نفر شرکت‌کننده، آسیه دهقان نفر اول، فاطمه محتشمی نفر دوم و فاطمه غفاری رتبه سوم را کسب كرد.
وی ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل نیز 58 نفر شركت كردند كه در آن زهرا ذریه نفر اول، سکینه مرادی نفر دوم و زهره مطفف موفق به کسب رتبه سوم شدند.
جلالی گفت: در رشته حفظ 5 جزء 37 نفر شركت كردند كه الهام استوار اول، سولماز فرشیدپور دوم و غزال جامعی رتبه سوم این مسابقات را كسب كردند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه در رشته دعاخوانی 25 نفر شركت كردند، گفت: در این رشته زهرا فلاح‌زاده، صغری آرایش و آمنه محسن پور به‌عنوان نفرات اول تا سوم این مرحله از مسابقات معرفی شدند.
وی در پایان یادآور شد: تمام متسابقان می‌توانند برای اعلام از نتایج این آزمون به سایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به نشانی fars.oghaf.ir www. مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha