مردم؛ بزرگترین دارایی نظام اسلامی
کد خبر: 3741191
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد:

مردم؛ بزرگترین دارایی نظام اسلامی

گروه اجتماعی ــ مروج‌الشریعه با بیان اینکه نباید مردم از خدمات نامطلوب دچار رنجش شوند، گفت: مردم همواره پشتیبان نظام بوده که این بالاترین دارایی است.

مردم؛ بزرگترین دارایی نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدمهدی مروج‌الشریعه، استاندار خراسان‌جنوبی امروز، 3 شهریورماه در پنجمین شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش‌های عادی و نحوه برخورد قدرت‌های جهانی به هر میزانی از سلطه خواهی که در ذات آن‌ها است، مدل و شکل دیگری از مدیریت را برای نگه داشت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران طلب می‌کند.
وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان نظام هستند، افزود: در شرایط کنونی به همکاری مردم نیازمند هستیم تا بتوانیم همچون گذشته فتنه‌های دشمن را خاموش کنیم.
استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسئولان باید از بستر مسجد استفاده کنند، تصریح کرد: نباید در برابر نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی تماشاگر باشیم.
مروج‌الشریعه بیان کرد: فضای مجازی می‌تواند فکر جامعه را در اختیار قرار دهد که باید از این بستر برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.
وی افزود: نباید تنها کم و کاستی‌ها را به مردم منتقل کنیم بلکه باید تمام عملکردها برای مردم بیان شود.
استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: وضعیت موجود جامعه نیازمند درک صحیح حاکم بر مدیریت است و باید با مردم صادق باشیم چرا که هر جا صادقانه عمل کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم.
مروج‌الشریعه با اشاره به اینکه شرایط فعلی جامعه به کار شبانه‌روزی نیاز دارد، افزود: مدیران باید فعالیتی جهادی داشته باشند.
وی با بیان اینکه نباید مردم از خدمات نامطلوب دچار رنجش شوند، اظهار کرد: مردم همواره پشتیبان نظام بوده که این بالاترین دارایی است.
مدیران نالایق برکنار می‌شوند
استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه به شدت نیازمند نظم اخلاق فرهنگی در جامعه هستیم، افزود: کنگره دو هزار شهید استان بالاترین نظم‌دهنده مسائل فرهنگی و اجتماعی است.
مروج الشریعه ادامه داد: مدیرانی که توانایی مدیریت در وضعیت موجود را ندارند، جا به جا می‌شوند.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی جز استناد به مستندات کلام وحی، اتکا به ملت، توکل بر خدا و خودباوری نمی‌توان موفق شد.
اجازه احتکار نمی‌دهیم
استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: جای تاسف است که در شرایط خاص اقتصادی امروز، انبارهایی با میلیاردها تومان کالا کشف شود و باید با مسببان آن برخورد کرد.
مروج الشریعه افزود: در خراسان جنوبی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم کسی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را در انبارها انباشته کند.
وی با اشاره به فعالیت ناجوانمردانه برخی شبکه های اجتماعی، یادآور شد: مدیران و همه اجزای نظام نباید نسبت به این شبکه‌ها بی‌تفاوت باشند.
انتهای پیام

 

captcha